Search
Now showing items 1-3 of 3
Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα προώθησης των οργανισμών πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί να αναδείξει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους οργανισμούς πληροφόρησης ως μέσα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Η έρευνα συμπεριέλαβε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία όμως ...
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)
Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ...
Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-13)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, στοχεύει στη δημιουργία στρατηγικών μεθόδων που αποσκοπούν στην αξιοποίηση των παραγόμενων «Αναλυτικών Δεδομένων» (Web Analytics) που προέρχονται από τα κοινωνικά δίκτυα επιστημονικών εκδοτικών ...