Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)
Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ...
Στρατηγική βελτιστοποίησης κατάταξης ιστοσελίδων των οργανισμών πληροφόρησης στις μηχανές αναζήτησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-11)
Η εξέλιξη του διαδικτύου έχει προκαλέσει αξιόλογη επανάσταση σε πολλούς τομείς με σημαντικότερο τον τρόπο με τον οποίο αναζητούνται οι πληροφορίες στην σύγχρονη καθημερινότητά. Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν αρχικά ένα ...