Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαδικτυακά κοινωνικά παιχνίδια με στόχο την μάθηση στoν τομέα της ενεργειακής μετάβασης

dc.contributor.advisorLeligou, Helen C. (Nelly)
dc.contributor.authorΟικονομιδης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2021-03-10T20:46:13Z
dc.date.available2021-03-10T20:46:13Z
dc.date.issued2021-03-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/362
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-213
dc.description.abstractΗ δημιουργία παιχνιδιών εκμάθησης (serious games) αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα βασικότερα εργαλεία επιμόρφωσης. Από σχολεία μέχρι και μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν τέτοιου είδους παιχνίδια για την γρήγορη και ψυχαγωγική εκμάθηση. Σκοπός της διπλωματικής είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού εκμάθησης για τη διαμόρφωση συμπεριφοράς που οδηγεί σε μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και ενισχύει την τάση προς τις ανανεώσιμες πηγές. Η εφαρμογή στοχεύει στο ευρύ κοινό και είναι διαθέσιμη για φορητές συσκευές Android (κινητά τηλέφωνα και tablet).el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαδικτυακά παιχνίδιαel
dc.subjectΕνεργειακή μετάβασηel
dc.subjectSerious gameel
dc.subjectΣοβαρά παιχνίδιαel
dc.subjectAndroidel
dc.subjectΠαιχνίδια εκμάθησηςel
dc.titleΔιαδικτυακά κοινωνικά παιχνίδια με στόχο την μάθηση στoν τομέα της ενεργειακής μετάβασηςel
dc.title.alternativeSocial serious games for energy transitionel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.committeeΚάντζος, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedCreating a serious game, nowadays, constitutes in the learning process. This type of learning is used from schools to major businesses in order to have a fast and entertaining education. The main purpose of this project is the creation of a serious game that contributes in a behavioral modulation leading to lower energy consumption and strengthens the trend towards renewable energy sources. The application targets general public and is available for android devices (cellphones and tablets).el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές