Διαδικτυακά κοινωνικά παιχνίδια με στόχο την μάθηση στoν τομέα της ενεργειακής μετάβασης
Social serious games for energy transition
Keywords
Διαδικτυακά παιχνίδια ; Ενεργειακή μετάβαση ; Serious game ; Σοβαρά παιχνίδια ; Android ; Παιχνίδια εκμάθησηςAbstract
Η δημιουργία παιχνιδιών εκμάθησης (serious games) αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα βασικότερα εργαλεία επιμόρφωσης. Από σχολεία μέχρι και μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν τέτοιου είδους παιχνίδια για την γρήγορη και ψυχαγωγική εκμάθηση.
Σκοπός της διπλωματικής είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού εκμάθησης για τη διαμόρφωση συμπεριφοράς που οδηγεί σε μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και ενισχύει την τάση προς τις ανανεώσιμες πηγές. Η εφαρμογή στοχεύει στο ευρύ κοινό και είναι διαθέσιμη για φορητές συσκευές Android (κινητά τηλέφωνα και tablet).
Abstract
Creating a serious game, nowadays, constitutes in the learning process. This type of learning is used from schools to major businesses in order to have a fast and entertaining education. The main purpose of this project is the creation of a serious game that contributes in a behavioral modulation leading to lower energy consumption and strengthens the trend towards renewable energy sources. The application targets general public and is available for android devices (cellphones and tablets).