Εμφάνιση απλής εγγραφής

Industry 4.0 και προηγμένες τεχνολογίες για την προστασία του περιβάλλοντος. Μελέτη περίπτωσης και σχεδιασμός έξυπνης εκπαιδευτικής μονάδας

dc.contributor.advisorLaskaris, Nikolaos
dc.contributor.authorΜπακούλης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-02-03T09:58:35Z
dc.date.available2023-02-03T09:58:35Z
dc.date.issued2022-11-01
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3643
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3483
dc.description.abstractΗ βαρυσήμαντη θέση του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT) στο πεδίο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας και στο κοινωνικό γίγνεσθαι εξακολουθεί να επιβεβαιώνεται. Αξιοποιώντας το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT), τα εκπαιδευτικά ιδρύματα δύναται να έχουν βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς βελτιώνεται η επιχειρησιακή αποδοτικότητά τους, ενώ οι μαθητές τους αποκτούν πραγματικές γνώσεις με την παροχή πιο ολοκληρωμένων μαθησιακών εμπειριών. Παλαιότερα, το ενδιαφέρον των ερευνητών εστιαζόταν στην εκπαίδευση από απόσταση και πώς αυτή θα μπορούσε να γίνει εφικτή. Σε θεωρητικό επίπεδο, στις σχολικές μονάδες του μέλλοντος στον κάθε χώρο θα υπάρχει κατάλληλος εξοπλισμός με αισθητήρες. Αν και η χρήση των εφαρμογών του ΙοΤ, κατά τις διαλέξεις των μαθημάτων, εκλαμβάνονται ως μια καινοτομία, εντούτοις ο αντίκτυπός τους στην εκπαιδευτική διαδικασία θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ακόμα πιο έντονος. Σίγουρα, τα χρόνια που έπονται, η τεχνολογία θα ασκήσει επιρροές με ποικίλους τρόπους στην εμπειρία και στη γνώση που αποκτά κάποιος φοιτητής κατά την εκμάθηση. Με το ΙοΤ επίκεινται τεράστιες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των πανεπιστημίων και παράλληλα επιδιώκεται η ενίσχυση της μάθησης των σπουδαστών σε πλήθος κλάδων και σε κάθε επίπεδο, ακόμα και στο τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος. Συστήματα, συσκευές, εφαρμογές και υπηρεσίες ΙοΤ μπορούν να ανακαλυφθούν/αναπτυχθούν τόσο απ’ τους ακαδημαϊκούς και ερευνητές όσο και από τα άτομα που σπουδάζουν. Κρίνεται, πως μελλοντικά ο σπουδαστής θα μπορεί να κάνει χρήση τέτοιων υπολογιστικών εργαλείων ώστε να μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδό του και προβαίνει σε ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΠροστασία περιβάλλοντοςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectIndustry 4.0el
dc.subjectΔιαδίκτυο πραγμάτωνel
dc.subjectΈξυπνο πανεπιστήμιοel
dc.subjectInternet of thingsel
dc.titleIndustry 4.0 και προηγμένες τεχνολογίες για την προστασία του περιβάλλοντος. Μελέτη περίπτωσης και σχεδιασμός έξυπνης εκπαιδευτικής μονάδαςel
dc.title.alternativeIndustry 4.0 advance technologies for environmental protection. CASE study and design of smart schoolel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePapakitsos, Evangelos
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedThe importance of the Internet of Things (IoT) in the field of Information and Communication Technologies (ICT) and in society continues to be confirmed. By leveraging the Internet of Things (IoT), educational institutions can achieve optimal learning outcomes, as their operational efficiency is improved and their students gain real knowledge by providing more comprehensive learning experiences. Previously, the focus of researchers was on distance education and how it could be made possible. On a theoretical level, the schools of the future will have appropriate sensor equipment in every room. Although the use of IoT applications during lectures in classes is perceived as an innovation, their impact on the educational process will probably be even more pronounced. Certainly, in the years to come, technology will influence the experience of learning in many ways. With IoT, huge changes in the way universities operate are imminent, while at the same time the aim to enhance student learning in a multitude of subjects and at every level can be achieved, even in the field of environmental protection. IoT systems, devices, applications and services can be discovered/developed by both academics/researchers and students. It is judged that in the future the student will be able to make use of such computational tools so that they can monitor their progress and provide real-time feedback.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές