Τεχνολογίες chatbot για την υποστήριξη διαλόγων ανθρώπου - μηχανής
Chatbot technologies to support human-machine conversations
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Πολυχρόνης, Νικόλαος
Ημερομηνία
2023-01-25Επιβλέπων
Ζάχαρης, ΝικόλαοςΛέξεις-κλειδιά
Google DialogFlow ; Botman studio ; API ; Cloud ; ChatbotΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης των chatbot, καταγράφει και αναλύει τις υπηρεσίες που υπάρχουν στο υπολογιστικό νέφος cloud (όπως Google DialogFlow) καθώς και τις προγραμματιστικές διεπαφές API για την ανάπτυξη τους (όπως Botman) . Επιπρόσθετα, επισημαίνει και σχολιάζει την σοβαρότητα για την ευρύτερη ανάπτυξη αυτών των εφαρμογών.
Πιο συγκεκριμένα, θα καταγραφούν και θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που προσφέρουν τα λεγόμενα chatbots καθώς και οι διαφορές που υφίσταται μεταξύ τους. Επιπλέον, θα υλοποιηθεί ένα πλήρες λειτουργικό chatbot με τη χρήση του botman studio και θα γίνει αναλυτική περιγραφή του τρόπου υλοποίησης. Το chatbot θα είναι ικανό να διαχειριστεί ένα διάλογο χρήστη – μηχανής και θα προγραμματιστεί κατάλληλα ώστε να γίνει ένα εργαλείο διευκόλυνσης του τμήματος μηχανογράφησης ενός μεγάλου ομίλου επιχειρήσεων.
Τέλος, τα βασικά στοιχεία της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς άξονες. Συγκεκριμένα, στον πρώτο άξονα γίνεται η ανάλυση του λογισμικού που χρησιμοποιήθηκε, στον δεύτερο άξονα αναλύονται οι διάφορες τεχνολογίες που εφαρμόστηκαν για την υλοποίηση του chatbot. Στον τελευταίο γίνεται η παρουσίαση του κώδικα της εφαρμογής.
Περίληψη
The present thesis deals with the investigation of how to develop the chatbot methodology, records and analyzes the services that exists in the computing cloud (such as Google DialogFlow) as well as the programming API interfaces for their development (such as Botman Studio). Additionally, it points out and comments on the seriousness of the wider redevelopment of these applications.
More specifically, the characteristics of the services offered by so-called chatbots will be recorded and analyzed as well as the differences between them. In addition, a fully functional chatbot will be made using botman studio and a detailed description of how to implement it will be made. The chatbot will be capable of handling a user-machine dialogue and will be programmed to become a facilitation tool in the computerization department of a large product group.
Finally, the main elements of this thesis are focused on three main axes. Specifically, the first axis analyzes the software used, the second axis analyzes the various technologies applied to implement the chatbot. In the latter, the application code is presented.