Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση των social media στην Ελληνική Λιμενική Βιομηχανία, επιπτώσεις στην προώθηση και τις δημόσιες σχέσεις των λιμένων

dc.contributor.advisorΒαγγέλας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΤσιάνος, Μάριος
dc.date.accessioned2023-02-13T10:47:24Z
dc.date.available2023-02-13T10:47:24Z
dc.date.issued2022-11-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3671
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3511
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία που θα παρουσιαστεί από μεριάς μου για το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, θα μου δοθεί η δυνατότητα να συνδυάσω τις γνώσεις μου στο marketing μέσα από τον προπτυχιακό τίτλο σπουδών μου σε σχέση με τα όσα έχω μάθει για την ναυτιλία έως σήμερα μέσα από το μεταπτυχιακό του τμήματος. Η λιμενική βιομηχανία είναι ένα άμεσα συνυφασμένο και αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής ναυτιλίας και όχι μόνο διότι τα λιμάνια της Ελλάδος τείνουν να εξελιχτούν σε εμπορικούς κόμβους παγκόσμιος λόγο της γεωγραφικής θέσης της χώρας μας. Από την ημέρα που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο κομμάτι στην ζωή των ατόμων τόσο για επαγγελματικό όσο και για ιδίων όφελος , οι επιχειρήσεις (λιμένες)έχουν αρχίσει να τα χρησιμοποιούν με σκοπό την προσωπική προβολή και εξέλιξη με στόχο το κέρδος αλλά και την επικοινωνία με τον καταναλωτή(εταιρίες ναυτιλίας αλλά και κάθε είδους εταιρία που παρέχει ναυτικές υπηρεσίες ). Αναπτύσσουν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις για τη χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης μέσα από νέες τάσεις στον χώρο του διαδικτύου σε συνδυασμό με τεχνικές που έχουν δοκιμαστεί στο άμεσο παρελθόν σε άλλους κλάδους και βλέπουν ότι έχουν αποδώσει, αφού κατανοούν τη σημασία της εξωτερικής προβολής της επιχείρησης είτε αυτή είναι μια επιχείρηση με αγαθά είτε αυτή έχει να κάνει όπως στην περίπτωσή μας και με αγαθά αλλά και με υπηρεσίες. Αυτή η μελέτη στοχεύει να κάνει ένα βήμα και να φέρει πιο κοντά το μάρκετινγκ ως μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης σε σχέση με τον τρόπο που χρησιμοποιούν αυτό το μέσο τα μεγάλα λιμάνια της χώρας για την προβολή των υπηρεσιών ή του έργου τους. Το εστιασμένο δείγμα είναι λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται στην Ελλάδα.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectMarketingel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectFacebookel
dc.subjectΛιμάνιαel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΛιμενική βιομηχανίαel
dc.titleΧρήση των social media στην Ελληνική Λιμενική Βιομηχανία, επιπτώσεις στην προώθηση και τις δημόσιες σχέσεις των λιμένωνel
dc.title.alternativeThe use of social media in the Greek Port Industry, in the promotion and public relations of the portsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές