Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νέες Τάσεις του Παιδικού Θεάτρου στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorPalaiologou, Christina
dc.contributor.authorΠολυδωροπούλου, Χριστίνα
dc.date.accessioned2023-02-16T14:17:37Z
dc.date.available2023-02-16T14:17:37Z
dc.date.issued2023-02-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3682
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3522
dc.description.abstractΕισαγωγή: Το παιδικό θέατρο συμβάλλει αναμφίβολα στην καλλιέργεια των νέων ατόμων, όσον αφορά την έκφραση των σκέψεων, των συναισθημάτων τους και τον εμπλουτισμό του γνωστικού κεφαλαίου τους. Ειδικά από τα τέλη του 20ου αιώνα, το παιδικό θέατρο έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ολιστική εξέλιξη του παιδιού, καθώς προάγει φιλόδοξες προτάσεις προς τους νεαρούς θεατές, βασιζόμενο σε καινοτόμες πρακτικές και σε σύγχρονες μεθόδους, όσον αναφορά τα θεατρικά έργα και την σκηνική γλώσσα. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις νέες τάσεις του παιδικού θεάτρου στην Ελλάδα, σε μία προσπάθεια να σχηματιστεί μία πληρέστερη άποψη για τον ρόλο που το παιδικό θέατρο διαδραματίζει στους ανήλικους θεατές. Μέθοδος: Η μέθοδος που εφαρμόζεται στην παρούσα έρευνα είναι η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση. Συγκεκριμένα μελετώνται πρωτογενείς πηγές που αναφέρονται στην εικόνα που παρουσιάζει το σύγχρονο θέατρο στην Ελλάδα, από το 1920 και έπειτα. Τα δεδομένα της συστηματικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης αναλύονται με βάση την ανάλυση περιεχομένου. Στην έρευνα συμπεριλήφθηκαν 19 πρωτογενείς έρευνες που αφορούν τη συμβολή του ελληνικού θέατρου στην ανάπτυξη των ανηλίκων θεατών. Αποτελέσματα: Η έρευνα κατέδειξε την πολύπλευρη συμβολή του παιδικού θεάτρου στο παιδί καθώς επιδρά σε αυτό, παιδαγωγικά, κοινωνικά, ψυχοπαιδαγωγικά. Το παιδικό θέατρο βοηθά το παιδί να αναπτύξει το γνωστικό κεφάλαιο του, την μαθησιακές, κοινωνικές ψυχικές, συμπεριφορές δεξιότητές του και να αναπτυχθεί ολιστικά ως προσωπικότητα Συμπεράσματα: Το παιδικό θέατρο συμβάλει στην πολύπλευρη ανάπτυξη του ανήλικου θεατή, τόσο σε επίπεδο προσωπικότητας, όσο και εκπαίδευσης. Παρατηρήθηκε βελτίωση του γνωστικού κεφαλαίου των παιδιών, καλλιέργεια της κριτικής σκέψης τους, βελτίωση της δημιουργικότητας τους και της φαντασίας τους. Επίσης ανάπτυξαν οι ανήλικοι θεατές τις κοινωνικές και διαπροσωπικές δεξιότητες τους, την συμπεριφορά τους, την αυτοπεποίθηση και αυτοαντίληψη τους, με αποτέλεσμα την ολιστική ανάπτυξη της προσωπικότητας τους. Λέξεις κλειδιά: Παιδικό Θέατρο, Εκπαίδευση, Ανήλικοι Θεατέςel
dc.format.extent45el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΑνήλικοι θεατέςel
dc.subjectΠαιδικό θέατροel
dc.titleΝέες Τάσεις του Παιδικού Θεάτρου στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeNew trends in Children's Theater in Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKatsiada, Eleni
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΒιοϊατρικές Μέθοδοι και Τεχνολογία στη Διάγνωσηel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: Children's theater undoubtedly contributes to the cultivation of young people in terms of the expression of their thoughts, feelings, and the enrichment of their cognitive capital. Especially since the end of the 20th century, the children's theater has played a de- cisive role in the holistic development of the theater, promoting ambitious proposals to young spectators, based on innovative practices and modern methods regarding plays and stage language. Purpose: The purpose of this paper is to investigate the new trends of children's theater in Greece, to form a more complete view of the role that children's theater plays for underage viewers. Method: The method applied in this research is the systematic bibliographic review. Spe- cifically, primary sources are studied that refer to the image presented by the modern theater in Greece, from 1920 onwards. Data from the systematic literature review are analyzed The research included 19 primary studies concerning the contribution of Greek theater to the development of underage viewers. Results: The research demonstrated the multifaceted contribution of children's theater to the child as it affects him pedagogically, socially, psychopedagogically. Children's theater helps the child to develop his cognitive capital, his learning, social mental, behavioral skills and to develop holistically as a personality Conclusions: The children's theater contributes to the multi-faceted development of the mi- nor viewer, both in terms of personality and education. An improvement of the children's cognitive capital, cultivation of their critical thinking, improvement of their creativity and imagination was observed. The minor viewers also developed their social and interpersonal skills, their behavior, their self-confidence and self-concept, resulting in the holistic devel- opment of their personality. Key words: Children's Theatre, Education Μinor Viewersel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές