Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διαχείριση των εργασιακών συγκρούσεων στο νοσοκομειακό περιβάλλον

dc.contributor.advisorΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.authorΣιώτου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2023-03-06T08:39:33Z
dc.date.available2023-03-06T08:39:33Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3807
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3647
dc.description.abstractΤα νοσοκομεία είναι εξαιρετικά περίπλοκοι οργανισμοί οι οποίοι συνδυάζουν διάφορες ομάδες επαγγελματιών υγείας μέσα σε μια περίπλοκη οργανωτική δομή. Ως εκ τούτου, είναι αναμενόμενες οι συγκρούσεις μεταξύ ατόμων, ομάδων και τμημάτων. Δεν επιδιώκεται η αποτροπή των συγκρούσεων αλλά η διαχείρισή τους στοχεύει στην εξεύρεση εποικοδομητικών λύσεων σε αυτές, ώστε να ωφελήσει τόσο το άτομο όσο και τον οργανισμό. Η εκπαίδευση σε τεχνικές επίλυσης διαφορών είναι ζωτικής σημασίας. Ανάμεσα στις κύριες αιτίες των συγκρούσεων, εντοπίστηκαν οργανωτικά ζητήματα και επικοινωνιακές προκλήσεις. Ο χώρος εργασίας μπορεί να βελτιωθεί με την πρόληψη μεταβλητών που προκαλούν συγκρούσεις, όπως η μεγαλύτερη οριοθέτηση ρόλων και τα κανάλια επικοινωνίας. Το μοντέλο της συμμετοχικής κουλτούρας προτείνεται ως μια τεχνική για την διαχείριση των συγκρούσεων στο χώρο εργασίας, ενώ ταυτόχρονα μετατρέπεται ο οργανισμός σε οργανισμό μάθησης για τη βελτίωση των κοινωνικών και επαγγελματικών ικανοτήτων με ενεργό και δυναμικό τον ρόλο του ηγέτη.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυγκρούσειςel
dc.subjectΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subjectΕπαγγελματίες υγείαςel
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel
dc.subjectΟργανισμοί υγείαςel
dc.subjectConflict managementel
dc.subjectHealth professionalsel
dc.titleΗ διαχείριση των εργασιακών συγκρούσεων στο νοσοκομειακό περιβάλλονel
dc.title.alternativeThe management of labor conflicts in the hospital environmentel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeStamouli, Maria-Aggeliki
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedHospitals are highly complex organizations that combine diverse groups of health professionals within a complex organizational structure. Therefore, conflicts between individuals, groups and departments are to be expected. It is not intended to prevent conflicts, but their management aims to find constructive solutions to them, in order to benefit both the individual and the organization. Training in dispute resolution techniques is vital. Among the main causes of conflicts, organizational issues and communication challenges were identified. The workplace can be improved by preventing variables that cause conflict, such as greater delineation of roles and communication channels. The participative culture model is proposed as a technique for managing workplace conflicts, while at the same time transforming the organization into a learning organization for improving social and professional skills with an active and dynamic role of the leader.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές