Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υλοποίηση πρακτόρων σε ένα ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΖαργιαννάκη, Ειρήνη
dc.date.accessioned2023-03-17T08:19:23Z
dc.date.available2023-03-17T08:19:23Z
dc.date.issued2023-03-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3932
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3772
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία έχει σκοπό την υλοποίηση πρακτόρων σε ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων, κατόπιν σχετικής μελέτης και έρευνας σχετικά με το πολυπρακτορικό σύστημα, το οποίο αποτελεί ένα μηχανογραφημένο σύστημα που αποτελείται από πολλαπλούς ευφυείς πράκτορες, οι οποίοι μπορεί να παρέχουν παροχή στοιχείων, οδηγιών, κατευθύνσεων και εν γένει δημιουργούν αλληλεπιδράσεις του συστήματος με τον χρήστη. Διενεργήθηκε επίσης μελέτη και ανάλυση των παιχνιδιών παζλ (puzzle games) και των δωματίων απόδρασης (escape rooms), τα οποία αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τους γρίφους, τις βοήθειες και τα ενθαρρυντικά μηνύματα που συμπεριλήφθησαν στο ψηφιακό παιχνίδι για την εν λόγω εργασία, και τα οποία υλοποιήθηκαν με τη χρήση πρακτόρων και λαμβάνοντας υπόψη τη θεωρία και τις τεχνικές της ταξινομίας Bloom. Για την υλοποίηση των πρακτόρων του παιχνιδιού, χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα προγραμματισμού C# (C Sharp). Ο παίκτης, κατά την πορεία στο παιχνίδι, καλείται να επιλύσει γρίφους και να αντιμετωπίσει διάφορες προκλήσεις, προκειμένου να τερματίσει το παιχνίδι. Μέσω της υλοποίησης πρακτόρων για τις παρεχόμενες βοήθειες και πληροφορίες και εφαρμόζοντας τεχνικές της ταξινομίας Bloom στους γρίφους, το παιχνίδι έχει στόχο να διασκεδάσει τους παίκτες, καθώς και να τους ψυχαγωγήσει, ενώ παράλληλα τους προκαλεί να χρησιμοποιήσουν, να αναπτύξουν και να καλλιεργήσουν πληθώρα δεξιοτήτων. Το παιχνίδι λοιπόν λαμβάνει επιπροσθέτως επιμορφωτικό χαρακτήρα και εκτός από το να διασκεδάζει τους παίκτες, ταυτόχρονα τους ωφελεί. Μετά την υλοποίηση πρακτόρων στο ψηφιακό παιχνίδι γρίφων, αυτό μοιράστηκε σε 40 άτομα, με σκοπό να το δοκιμάσουν παίζοντάς το και στη συνέχεια να αξιολογήσουν τους γρίφους και τις παρεχόμενες βοήθειες και γνωσιακές πληροφορίες. Έτσι, δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο διανεμήθηκε προς απάντηση σε όσους έπαιξαν και δοκίμασαν το παιχνίδι. Συνολικά απάντησαν 36 άτομα στο ερωτηματολόγιο, και εν συνεχεία πραγματοποιήθηκε ανάλυση των απαντήσεων που δόθηκαν, η οποία περιλαμβάνεται στην παρούσα εργασία. Με βάση τα εξαχθέντα συμπεράσματα, οι γρίφοι του παιχνιδιού εκτιμήθηκαν ως πολύ ενδιαφέροντες, διασκεδαστικοί, ψυχαγωγικοί και επίσης επιμορφωτικοί. Γενικά οι προκλήσεις και οι παρεχόμενες βοήθειες και πληροφορίες εντυπωσίασαν τους παίκτες και τους ενθάρρυναν προκειμένου να παίξουν μέχρι να φτάσουν στο τέλος του παιχνιδιού.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAgentel
dc.subjectAgent developmentel
dc.subjectMultiagentel
dc.subjectVideogameel
dc.subjectEscape roomsel
dc.subjectPazzle gamesel
dc.subjectΥλοποίηση πρακτόρωνel
dc.subject3Del
dc.subject3D ψηφιακό παιχνίδιel
dc.subjectUnityel
dc.subjectΓρίφοιel
dc.subjectΨηφιακό παιχνίδιel
dc.subjectΠράκτορεςel
dc.subjectΠολυπρακτορικό σύστημαel
dc.subjectHintsel
dc.subjectΘησαυρόςel
dc.subjectRiddlesel
dc.titleΥλοποίηση πρακτόρων σε ένα ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφωνel
dc.title.alternativeAgent development for a digital 3D puzzle gameel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis study aims to implement agents in a digital 3D puzzle game, following relevant study and research on the multi-agent system, which is a computerized system consisting of multiple intelligent agents, which may provide information, instructions, directions and generally create system interactions with the user. Puzzle games and escape rooms, which inspired the puzzles, aids and motivational messages included in the digital game for this study, were also studied and analyzed and were implemented using agents and taking into account the theory and techniques of Bloom's taxonomy. The C# (C Sharp) programming language was used to implement the game agents. The player, while playing the game, is asked to solve puzzles and face various challenges in order to finish the game. By implementing agents for the help and information provided and applying Bloom's taxonomy techniques to the puzzles, the game aims to entertain players while challenging them to use, develop and cultivate a variety of skills. The game therefore takes on an additional educational character and, in addition to entertaining the players, at the same time benefits them. After implementing agents in the digital puzzle game, it was distributed to 40 people, with the intention of testing it by playing it and then evaluating the puzzles and the help and cognitive information provided. Thus, a questionnaire was created, which was distributed to be answered by those who played and tested the game. A total of 36 people responded to the questionnaire, and then an analysis of the responses was carried out, which is included in this study. Based on the conclusions, the puzzles in the game were rated as very interesting, fun, entertaining and also educational. Overall the challenges and the help and information provided impressed the players and encouraged them to play until they reached the end of the game.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές