dc.contributor.advisor | Petrogiannis, Konstantinos | |
dc.contributor.author | Καραστάθη, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T10:02:15Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T10:02:15Z | |
dc.date.issued | 2023-02-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3949 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3789 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια απασχολεί την εκπαίδευση η
ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως εκπαιδευτική δομή το νηπιαγωγείο
χαρακτηρίζεται από διάφορα στοιχεία που ευνοούν την εφαρμογή της ένταξης. η
συνεκπαίδευση των παιδιών με και χωρίς εκπαιδευτικές ανάγκες στο κοινωνικό σχολείο
θεωρείται ως κάτι το επιθυμιτό και αναγκαίο.
Σκοπός: Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι πρώτον να μελετήσει τις απόψεις των
ατόμων με ΑΜΕΑ που σχετίζεται με το είδος της διάγνωσης και αν αυτό διαφοροποιεί την
εξέλιξη της συνεκπαίδευσης, δεύτερον να ερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτικών και φοιτητών
για την επάρκεια υλικών στην τάξη που αφορά ΑΜΕΑ, τρίτον εάν η επιτυχία της
συνεκπαίδευσης κρίνεται από την δεκτικότητα των υπολοίπων παιδιών, τέταρτον να
μελετήσειςκατά πόσο η πολυετής εμπειρία των παιδαγωγών επηρεάζει τις απαντήσεις τους
για την συνεκπαίδευση και πέμπτον να ερευνήσει αν υπάρχει διαφορά στις απαντήσεις των
παιδαγωγών-κατόχων πτυχίου με εκείνων του μεταπτυχιακού.
Μεθοδολογία-υλικό: Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στη παρούσα πτυχιακή
έρευνα είναι ή ποσοτική έρευνα και για διεξαχθούν τα στατιστικά αποτελέσματα
χρησιμοποιήθηκε Excel πρόγραμμα. Για την βιβλιογραφική μελέτη χρησιμοποιήθηκε Google
scholar.
Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της παρούσας πτυχιακής έρευνας έδειξαν ότι οι
απαντήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών και των φοιτητών ήταν περίπου όμοιες. Η πλειοψηφία
των συμμετεχόντων συμφωνεί απόλυτα απέναντι στην εξειδίκευση την οποία απαιτεί η
συνεκπαίδευση για να ευδοκιμήσει. Στην συνέχεια, το μεγαλύτερο ποσοστό των ομάδων
συμφωνεί απόλυτα, σχετικά με την διάθεση και αποδοχή των υπολοίπων παιδιών και την
καθοριστική της σημασία για την επιτυχή έκβαση της συνεκπαίδευσης. Τέλος, οι
εκπαιδευτικοί συμφωνούν ως επί το πλείστον για την αλληλοβοήθεια και την αμφίδρομη
υποστήριξη ενός μεικτού τμήματος και οι φοιτητές διαφωνούν για την επίτευξη της
συνεκπαίδευσης χωρίς την ειδική βοήθεια, Σχετικά με την θετική ανταπόκριση των γονέων,
η πλειοψηφία απάντησε ουδέτερα, γεγονός το οποίο υποδηλώνει την επίγνωση της
ανησυχίας και της σημασίας της γνώμης τους. Ακόμη, οι περισσότεροι φοιτητές απάντησαν
ουδέτερα σχετικά με την διάκριση η οποία χαρακτηρίζει τις περιπτώσεις παράλληλης
στήριξης. | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Συνεκπαίδευση | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Ένταξη | el |
dc.subject | Παράλληλη στήριξη | el |
dc.title | Απόψεις φοιτητών και παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας για την συνεκπαίδευση στην προσχολική αγωγή | el |
dc.title.alternative | Views of early childhood students and educators on co-education in preschool education | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπαηλιού, Χριστίνα | |
dc.contributor.committee | Ναυρίδη, Ευανθία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.description.abstracttranslated | Abstract
Introduction: It is a fact that in recent years the integration of children with special
educational needs has been a concern. As an educational structure, kindergarten is
characterized by various elements that favor the implementation of integration. Co-education
of children with and without educational needs in social school is considered as something
desirable and necessary.
Purpose: The purpose of this study is firstly to search the views of people with
disabilities related to the type of diagnosis and whether this differentiates the development of
co-education; secondly to investigate the views of teachers and students on the adequacy of
materials in the disabled class; thirdly, whether the success of co-education judged by the
receptivity of the other children; fourthly to study whether the long experience of pedagogues
influences their responses to co-education; and fifthly to investigate whether there is a
difference in the responses of graduate pedagogues with those of the graduate.
Method-tools: The methodology that was followed in this graduate research is
quantitative research and for the statistical results was used Excel program. For the
bibliographic study was used Google scholar.
Results: The results of this graduate research showed that the responses between
teachers and students were approximately similar. The majority of the participants fully agree
on the specialization that cotraining requires in order flourishing. The majority of the groups
then fully agree on the availability and acceptance of the remaining children and their crucial
importance for the successful outcome of the co-education. Finally, teachers mostly agree on
mutual assistance and the two-way support of a mixed section. On the other hand, the group
of students disagrees about achieving co-education without special assistance, while arguing
that the state can take more steps towards its realization. On the positive response of the
parents, the majority replied neutral, which indicates awareness of their concern and
importance of their opinion. Furthermore, most students responded neutrally on the
discrimination that characterizes cases of parallel support. | el |