dc.contributor.advisor | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.author | Αθανάσιος, Παπουτσόγλου | |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T08:01:40Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T08:01:40Z | |
dc.date.issued | 2023-02-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3963 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3803 | |
dc.description.abstract | Σε αυτή την εργασία βλέπουμε τον σχεδιασμό και κατασκεύη ενός 3D ηλεκτρονικού παιχνιδιού στη μηχανή Unity, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετοπίστηκαν κατά τη διαδικασία. Ο στόχος το παιχνιδιού είναι το να πέσει ο παίκτης σε μία τρύπα και να φτάσει στον πάτο αποφεύγοντας εμπόδια. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Unity | el |
dc.subject | Game | el |
dc.subject | 3D | el |
dc.subject | Videogame | el |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδι | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Σχεδιασμός παιχνιδιού | el |
dc.title | Σχεδιασμός και δημιουργία πρωτοτύπου ηλεκτρονικού παιχνιδιού : FolHol | el |
dc.title.alternative | Design and creation of a videogame prototype : FolHol | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μούρη, Ελένη | |
dc.contributor.committee | Τσιάρα, Μάρθα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | In this project we see the design and creation of a 3D videogame in the Unity engine, as well as the problems that came up during the process. The goal of the game is for the player to jump in a hole and reach the bottom while avoiding obstacles along the way. | el |