Browsing ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ by Graduate study "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Now showing items 86-105 of 331
-
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Τις τελευταίες δεκαετίες, η εκπαίδευση έχει αποκτήσει συμπεριληπτικό χαρακτήρα και έχει αγκαλιάσει τη μοναδικότητα κάθε ατόμου που την απαρτίζει είτε η διαφορετικότητά του έγκειται στις ειδικές εκπαιδευτικές του ανάγκες ... -
Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα των μαθηματικών με χρήση ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Περίληψη Εισαγωγή: Στις σύγχρονες τάξεις, ο καθηγητής των μαθηματικών καλείται να οργανώσει τη διδασκαλία του γύρω από δυο άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η μεγιστοποίηση της ποιότητας των γνώσεων που παρέχει στους μαθητές ... -
Η Ποιότητα Εμπειρίας Μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσα από το Διδακτικό Μοντέλο του Project Αποφασιστικός Παράγοντας Αγωγής και Μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Εισαγωγή: Η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και η έρευνα που σχετίζεται με αυτήν, όπως διαφαίνεται, θα γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη κατά τον 21ο αιώνα. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, καλούνται να ακολουθήσουν τους ... -
Η ανάλυση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και παιδαγωγική χειρισμοί των εκπαιδευτικών στα παιδιά που τις αντιμετωπίζουν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, όπου γίνεται η ανάλυση και οι κατηγοριοποίηση τους σύμφωνα με το DSM-V. Επιπλέον γίνεται μια μικρή αναφορά όσων αφορά την ιστορική αναδρομή, ... -
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με την αξιοποίηση εκπαιδευτικών ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Στη σύγχρονη κοινωνία, η τεχνολογία έχει διαμορφώσει νέες συνθήκες σε πολλούς τομείς της ζωής. Η κοινωνία του 21ου αιώνα απαιτεί από τα μέλη της να ανταποκρίνονται στα προβλήματα, να επικοινωνούν αποτελεσματικά, να ... -
Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών με αυτισμό μέσα από τις τέχνες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ASD) είναι μια σύνθετη νευροα-ναπτυξιακή κατάσταση η οποία ξεκινάει στη βρεφική ή πρώιμη παιδική ηλικία, (3, 4 χρονών) στην οποία γενετικές και μη γενετικές επιρροές που δρουν είτε ... -
Η ανάπτυξη της μουσικοκινητικής αντίληψης των παιδιών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Η μουσική και η κίνηση αποτελούν δυο βασικά χαρακτηριστικά που κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των ανθρώπων από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σημαντικοί καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων ... -
Η ανάπτυξη του εγκέφαλου και οι γνωστικές λειτουργίες των παιδιών με αναπτυξιακές μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-29)Αναμφίβολα, η μελέτη του ανθρώπινου εγκεφάλου παρουσιάζει ένα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος μελετήθηκε συστηματικά κατά τις τελευταίες δεκαετίες για δύο διαφορετικούς λόγους. Ο πρώτος λόγος αφορούσε το ... -
Η ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων μέσω του Παιχνιδιού και της Συμπερίληψης στην Προσχολική Αγωγή. Έρευνα απόψεων εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Στοχεύοντας σε έναν περισσότερο συμπεριληπτικό κόσμο, όπου η εκπαίδευση και θεραπευτική παρέμβαση θα βασίζεται σε περισσότερο παιδοκεντρικά μοντέλα, η παρούσα εργασία μελέτησε τις έννοιες της Συμπερίληψης, του ... -
Η αναγνωστική κατανόηση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και η συμβολή των γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Η αναγνωστική κατανόηση αποτελεί μια εξαιρετικά σημαντική και πολύπλοκη δεξιότητα που απαιτεί την ενεργοποίηση βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ανώτερων διεργασιών. Το θέμα της κατανόησης της ανάγνωσης, και δη ... -
Η αξία του ελεύθερου παιχνιδιού στην προσχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Περίληψη Το ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου (ΦΕΚ 79 /2017) είναι διαρθρωμένο σε οργανωμένες δραστηριότητες και στην ελεύθερη απασχόληση των παιδιών στις γωνιές της τάξης, στο ελεύθερο παιχνίδι δηλαδή. Τα παιδιά μαθαίνουν ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Προβλήματα ανάγνωσης και γραφής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023)Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) στην εκπαίδευση, αν και καινοτόμος μέθοδος, φαίνεται να έχει μια αυξανόμενη πρόοδο και να κυριαρχεί σε γνωστικά αντικείμενα των θετικών και φυσικών επιστημών, ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με Αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Augmented reality is an innovative method that scientists have turned to in recent years. The majority of research that has been conducted to date on the use of Augmented Reality in education has focused on cognitive science ... -
Η αξιοποίηση του παιχνιδιού ως μέσο για την ανίχνευση και την εκπαιδευτική παρέμβαση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή των παιδιών μέσα από την οποία εξελίσσονται και ωριμάζουν σε κάθε στάδιο της ανάπτυξής τους. Επίσης, το παιχνίδι έχει εντοπιστεί ότι διαθέτει πολύτιμες πτυχές στο πλαίσιο ... -
Η αξιοποίηση των αιμοπεταλίων στη μελέτη των νευροβιολογικών διαταραχών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Τα αιμοπετάλια παίζουν βασικό ρόλο στην αιμόσταση, ενώ συμμετέχουν στους μηχανισμούς αρκετών άλλων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος. Κατά έναν παράδοξο τρόπο, τα αιμοπετάλια ... -
Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με Αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Στη σημερινή εποχή οι Νέες Τεχνολογίες αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να μην επηρεάσουν και τον τομέα της εκπαίδευσης. Η εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική ... -
Η αποκλίνουσα συμπεριφορά και η βελτίωση των διαμαθητικών σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022)Περίληψη Εισαγωγή: Ο ρόλος της εκπαίδευσης σήμερα είναι πολυδιάστατος με κύριο στόχο την απόκτηση γνώσεων, την ανάπτυξη των κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων του ατό-μου, την προώθηση της ισονομίας, της αυτονομίας, της ... -
Η αποτίμηση του θεάτρου για βρέφη στον 21ο αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-11)Στη συγκεκριμένη εργασία εξετάστηκε το βρεφικό θέατρο και η δυνητική επίδρασή του στην ανάπτυξη των βρεφών στον 21ο αιώνα. Η μελέτη ήταν θεωρητική και βασίστηκε σε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Αρχικά, διαπιστώνεται πως ... -
Η αφήγηση (storytelling) ως εναλλακτική προσέγγιση στη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε ενηλίκους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Περίληψη Εισαγωγή: Η αφήγηση (storytelling) είναι μια αρχαία μορφή διαδραστικής τέχνης. Έχει χρησιμοποιηθεί σε διάφορα πλαίσια και με διάφορους στόχους. Όσον αφορά την εκπαίδευση, αποτελεί ένα παλιό εκπαιδευτικό εργαλείο. ... -
Η βυζαντινή μουσική ως θεραπευτικό εργαλείο για μαθητές με ΔΕΠΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια συχνή νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει περίπου το 5% των παιδιών παγκοσμί-ως. Παρά την αποτελεσματικότητα των πολυτροπικών θεραπειών ...