Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1052-1071 από 1215
-
Συγκριτικη Μελετη Επιδρασης Της Κινητοποιησης (Mobilization) Και Του Χειρισμου (Manipulation) Της Οσφυϊκης Μοιρας Στην Ουδο Του Πονου Σε Ατομα Με Μη Ειδικης Αιτιολογιας Χρονια Οσφυαλγια: Μια Διασταυρουμενη Κλινικη Μελετη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-02)Οι τεχνικές ορθοπεδικής χειροθεραπείας - αρθρική κινητοποίηση (mobilization) και χειρισμοί (manipulation) - φαίνεται να είναι το ίδιο αποτελεσματικές με άλλες θεραπείες σε ασθενείς με χρόνια οσφυαλγία (Χ.Ο.). Οι Αμερικανικές ... -
Συγκριτική Καταγραφή Της Συσχέτισης Του Συνδρόμου Meniere Και Της Αιθουσαίας Ημικρανίας Με Τη Λειτουργική Αξιολόγηση Της Βάδισης Και Το Αυτο-Αξιολογούμενο Επίπεδο Αναπηρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-02)Η Αιθουσαία Ημικρανία και το Σύνδρομο Meniere, αποτελούν τις βασικότερες και συνηθέστερες αιτίες ιλίγγου. Καθώς όμως η συμπτωματολογία τους είναι παρόμοια, ο διαχωρισμός τους για τις ανάγκες της διάγνωσης, παραμένει δύσκολος. ... -
Συγκριτική μελέτη μεθόδων αφαίρεσης ιατρικού μόνιμου make-up (PMU) από το δέρμα με χημικές και φαρμακευτικές ουσίες. Εκτίμηση αποτελεσματικότητας των μεθόδων in vivo.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-30)H δερματοστιξία / τατουάζ, χρονολογείται από τα νεολιθικά χρόνια. Υπάρχει σε κάθε χρονική περίοδο της ανθρώπινης ιστορίας και «στιγματίζει» με ένα μοναδικά ενδιαφέροντα τρόπο τα αρχαιολογικά ευρήματα της σημερινής εποχής. ... -
Συγκριτική μελέτη συνδυαστικών θεραπειών βιοϊατρικής τεχνολογίας σε αισθητικά προβλήματα σώματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-18)Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης ήταν η συγκριτική μελέτη των συνδυαστικών θεραπειών της βιοϊατρικής τεχνολογίας σε αισθητικά προβλήματα σώματος. Οι μη επεμβατικές συσκευές που μελετήθηκαν αφορούν την ... -
Συγκριτική μελέτη της χρήσης των σύγχρονων πολυμερών και κεραμικών υλικών στην αισθητική αποκατάσταση οπισθίων δοντιών με έμμεσες προσθετικές αποκαταστάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-20)Οι έμμεσες αποκαταστάσεις οπίσθιων δοντιών (ένθετα, επένθετα, υπερένθετα, ενδοκορώνες) είναι προσθετικές κατασκευές που αναπληρώνουν παρασκευασμένες κοιλότητες των δοντιών είτε στην κλινική είτε στο εργαστήριο. ... -
Συγκριτική μελέτη του αστιγματισμού σε άνοιγμα μεταξύ των 3mm και 5mm καταγεγραμμένου από τοπογράφο σε φυσιολογικούς οφθαλμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-17)Αρχικά γίνεται λόγος για το θέμα και τον στόχο της παρούσης εργασίας και ο αναγνώστης εισάγεται στις αρχικές έννοιες που έιναι απαραίτητες για την κατανοήση της εργασίας. Έτσι, γίνεται ανάλυση του ορισμού του αστιγματισμού, ... -
Συμβολή στη μελέτη και αξιολόγηση της επίπτωσης Δερματικών Παθήσεων σε αθλητές Πετοσφαίρισης και σε καθήμενους αθλητές Πετοσφαίρισης (ΑΜΕΑ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Στην παρούσα διδακτορική διατριβή έγινε διερεύνηση των δερματικών νοσημάτων που μπορούν να προκληθούν από την προπόνηση στο άθλημα της Πετοσφαίρισης, του Beach Volley και των καθήμενων αθλητών Πετοσφαίρισης (ΑΜΕΑ). Από την ... -
Συμβολή της γονοτύπησης στη διερεύνηση περιστατικών ελονοσίας από Plasmodium vivax
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-05)Οι επιδημιολογικές μελέτες που διεξάγονται σε ενδημικές και μη περιοχές για ελονοσία ανά τον κόσμο κρίνονται απαραίτητες από άποψη Δημόσιας Υγείας. Απώτερος στόχος παραμένει η διερεύνηση της μετάδοσης της νόσου στον άνθρωπο, ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Συμβουλευτική των εφήβων από την οπτική του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-17)Η παρούσα εργασία αφορά στη συμβουλευτική διαδικασία, όπως πραγματοποιείται από τον εκπαιδευτικό προς τους έφηβους μαθητές. Αρχικά, με στόχο να γίνει κατανοητή η περίοδος της εφηβείας, επισημαίνονται βασικά χαρακτηριστικά ... -
Συμβουλευτική ψυχολογία: Ο ρόλος της σε περίοδο πανδημίας στο πλαίσιο της Προσχολικής αγωγής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σήμερα, ένεκα της πανδημίας COVID-19, η ψυχική ευεξία πάρα πολλών ανθρώπων επηρεάστηκε ή/και επηρεάζεται με ένα τρόπο, είτε ως απόρροια της ανησυχίας για μόλυνση, είτε από το άγχος που προξενείται τόσο από μέτρα όπως ο ... -
Συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο. Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Με τον όρο συμπεριληπτική εκπαίδευση αναφερόμαστε στην εκπαίδευση κατά την οποία όλοι οι μαθητές είναι παρόντες, συμμετέχουν και μαθαίνουν. Συμπεριληπτική εκπαίδευση σημαίνει πως όλοι οι μαθητές θα μπορούν να ... -
Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό (ΔΑΦ) σε τάξη 2 έως 4 χρονών (προσχολική ηλικία)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του παιδιού και η παρου-σία διαταραχών ανάπτυξης συχνά επηρεάζει την κοινωνικό - συναισθηματική τους εξέλιξη και την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους άλλους. Η ... -
Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες μέσω της Τέχνης και της Τεχνολογίας - STEAM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα ανασκόπηση στοχεύει να εμβαθύνει στη δυναμική της ενσωμάτωσης της τέχνης και της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο, εστιάζοντας στις συμπεριληπτικές αρχές της παιδαγωγικής STEAM ... -
Συμπεριφορές αυτοφροντίδας ασθενών με σακχαρώδη διαβήτη τύπου II κατά τη περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-01-29)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μια από τις συχνότερες χρόνιες μεταβολικές ασθένειες που πλήττει την ανθρωπότητα σε παγκόσμια κλίμακα και αναμένεται να διπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια. Η αυτοφροντίδα περιλαμβάνει την ... -
Συμπληρώματα διατροφής και όραση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η εν λόγω πτυχιακή εργασία, αφορά την οφθαλμική υγεία μέσω της διατροφής και ειδικά των συμπληρωμάτων διατροφής. Αναφέρονται οφθαλμικές παθήσεις, και διαπιστώνεται κατά πόσο η χρήση συγκεκριμένων συμπληρωμάτων διατροφής ... -
Συμπληρώματα διατροφής που προκαλούν καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-25)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση μεταξύ δύο επίκαιρων ζητημάτων που αφορούν την υγεία του ανθρώπου, αυτής των συμπληρωμάτων διατροφής και την επίδρασή τους στα περιστατικά νόσησης από ... -
Συμπληρώματα διατροφής/λειτουργικά τρόφιμα: χημικές κατηγορίες βιοδραστικών συστατικών, φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις, νομοθετικό πλαίσιο κυκλοφορίας. Προτάσεις.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-29)Εισαγωγή: Τα συμπληρώματα διατροφής είναι μια κατηγορία διατροφικών προϊόντων τα οποία δεν αντικαθιστούν αλλά εμπλουτίζουν τη συνήθη δίαιτα των ατόμων που τα καταναλώνουν. Τα λειτουργικά τρόφιμα χαρακτηρίζονται με τον όρο ...