Search
Now showing items 1-3 of 3
Οι επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών, τεχνικών και επαγγελματικών ειδικοτήτων, στα εργαστηριακά κέντρα στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Η περίπτωση του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Πειραιά.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-17)
Εισαγωγή: Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αποτελεί βασικό στόχο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για τη διασφάλιση της ποιότητας του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου και επιτυγχάνεται μέσω της συμμετοχής ...
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) στην Προσχολική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι μία εγγενής νευροαναπτυξιακή διαταραχή που τις τελευταίες δεκαετίες απασχολεί έντονα το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας καθώς τη συναντούμε συχνά ...
Ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών σε δύο παιδιά με ΔΕΠΥ. Σύγκριση με παιδιά τυπικής ανάπτυξης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) συχνά συνδέεται με
έννοιες όπως μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και χαμηλή σχολική επίδοση. Τα
αποτελέσματα πολλών ερευνών, επιβεβαιώνουν τη θέση αυτή, αφού ...