Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Ανάπτυξη ευφυούς εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Αναγνώριση φωνημάτων και γραμμάτων από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία κάναμε μια προσπάθεια να εξετάσουμε τα Ευφυή Δι-δακτικά Συστήματα (ΕΔΣ), την χρήση τους μέχρι σήμερα και την αξία τους στην εκπαίδευ-ση. Είδαμε την εκπαιδευτική αξία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ...
Αντιλήψεις και κατάρτιση των νηπιαγωγών στην Ελλάδα σχετικά με τη συμβολή των Βιοϊατρικών επιστημών στην Παιδαγωγική επιστήμη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Εισαγωγή: Η προσωπική ανάγκη και αναζήτηση μιας πιο εξειδικευμένης και αποτελεσματικότερης διαδικασίας μετάδοσης γνώσης, αξιών, ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε κάθε μαθητή που εισέρχεται στο σύγχρονο ελληνικό νηπιαγωγείο ...
Παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων: Σχεδίαση και πρακτική εφαρμογή ψηφιακών εκπαιδευτικών δωματίων απόδρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Εισαγωγή: Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των ψηφιακών δωματίων απόδρασης ως εργαλείο παιχνιδοποίησης στην εκμάθηση Αγγλικών και μέσα από το σχεδιασμό και την εφαρμογή δύο ψηφιακών εκπαιδευτικών δωματίων ...
Η ψηφιακή τεχνολογία ως μέσο μάθησης και ψυχαγωγίας στην πρώιμη παιδική ηλικία. Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)
Εισαγωγή: Η εργασία αυτή πραγματεύεται τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και τον εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό της ρόλο σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας (0-4 χρόνων). Τα παιδιά ήδη από τη βρεφική ηλικία έρχονται σε επαφή ...