Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μεγάλα δεδομένα στην εκπαίδευση: οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιοποίηση της μαθησιακής ανάλυσης στο ελληνικό σχολείο

dc.contributor.advisorΠρεζεράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαπουτσάκης, Λάμπρος
dc.date.accessioned2023-03-22T09:13:42Z
dc.date.available2023-03-22T09:13:42Z
dc.date.issued2023-03-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4006
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3846
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει την τρέχουσα χρήση των Μεγάλων Δεδομένων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να αναδείξει τα ερευνητικά κενά και να προτείνει τρόπους χρήσης τους με προστιθέμενη αξία για το ελληνικό σχολείο. Το βασικό ερευνητικό ερώτημα της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρήση Μεγάλων Δεδομένων στο ελληνικό σχολείο.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectBig datael
dc.subjectΜεγάλα δεδομέναel
dc.subjectLearning analyticsel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΜεγάλα δεδομένα στην εκπαίδευση: οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιοποίηση της μαθησιακής ανάλυσης στο ελληνικό σχολείοel
dc.title.alternativeBig data in education: the attitudes and perceptions of Primary and Secondary Education teachers on the use of learning analytics in the Greek schoolel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑνδρίτσος, Περικλής
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΔίκτυα Επικοινωνιών Νέας Γενιάς και Κατανεμημένα Περιβάλλοντα Εφαρμογώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis aims to investigate the current use of Big Data in Primary and Secondary education, to highlight the research gaps and to propose ways of using it with added value for the Greek school. The main research question of this thesis is to investigate the attitudes and perceptions of Primary and Secondary Education teachers regarding the use of Big Data in the Greek school.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές