Μεγάλα δεδομένα στην εκπαίδευση: οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιοποίηση της μαθησιακής ανάλυσης στο ελληνικό σχολείο
Big data in education: the attitudes and perceptions of Primary and Secondary Education teachers on the use of learning analytics in the Greek school
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11400/4006/Papoutsakis_21007_%ce%a0%ce%91_signed.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Παπουτσάκης, Λάμπρος
Ημερομηνία
2023-03-13Επιβλέπων
Πρεζεράκος, ΓεώργιοςΛέξεις-κλειδιά
Big data ; Μεγάλα δεδομένα ; Learning analytics ; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; Δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει την τρέχουσα χρήση των Μεγάλων Δεδομένων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να αναδείξει τα ερευνητικά κενά και να προτείνει τρόπους χρήσης τους με προστιθέμενη αξία για το ελληνικό σχολείο. Το βασικό ερευνητικό ερώτημα της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρήση Μεγάλων Δεδομένων στο ελληνικό σχολείο.
Περίληψη
This thesis aims to investigate the current use of Big Data in Primary and Secondary education, to highlight the research gaps and to propose ways of using it with added value for the Greek school. The main research question of this thesis is to investigate the attitudes and perceptions of Primary and Secondary Education teachers regarding the use of Big Data in the Greek school.