dc.contributor.advisor | Feidakis, Michalis | |
dc.contributor.author | Αφεντούλης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T08:18:22Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T08:18:22Z | |
dc.date.issued | 2023-03-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4057 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3897 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια, έχει δοθεί όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην έρευνα για την ενσωμάτωση των ρομπότ στην εκπαίδευση. Μεταξύ των διαφόρων ρομπότ που χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς, το ρομπότ NAO, το οποίο αναπτύχθηκε από την Aldebaran Robotics, η οποία σήμερα ανήκει στη SoftBank Robotics (Softbank 2023), έχει κερδίσει σημαντική προσοχή. Το ρομπότ NAO είναι ένα ανθρωποειδές ρομπότ που έχει σχεδιαστεί για χρήση στην εκπαίδευση, την έρευνα και την ψυχαγωγία. Έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
κολέγια και πανεπιστήμια. Με μια σειρά από αισθητήρες και κάμερες, το ρομπότ NAO είναι ικανό να αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του και να αναγνωρίζει αντικείμενα. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη χρήση και αξιοποίηση του ανθρωποειδούς NAO
(humanoid NAO) σε εκπαιδευτικές και πολιτιστικές συνθήκες, χρησιμοποιώντας και αξιολογώντας τους μηχανισμούς που διαθέτει το ανθρωποειδές για αναγνώριση εικόνων. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκαν πειράματα με μαθητές σε μουσείο και σχολείο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ΝΑΟ ήταν αποτελεσματικό και ότι οι μαθητές έδειξαν έντονο ενδιαφέρον. Επίσης, επισημαίνεται η σημασία του προσεκτικού σχεδιασμού και της ανάπτυξης για τη δημιουργία αποτελεσματικών εκπαιδευτικών εφαρμογών με ρομπότ, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για το ερευνητικό και εκπαιδευτικό κοινό. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ανθρωποειδές ρομπότ | el |
dc.subject | Ρομπότ NAO | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικά ρομπότ | el |
dc.subject | Αναγνώριση εικόνων | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα | el |
dc.subject | Πολιτιστικά περιβάλλοντα | el |
dc.subject | Αισθητήρες | el |
dc.subject | Κάμερα | el |
dc.subject | Πειράματα | el |
dc.subject | Κοινωνικά ρομπότ | el |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών για τη χρήση κοινωνικών ρομπότ (Softbank ΝΑΟ) στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Design & implementation of educational applications for the use of social assistive robots (Softbank NAO) in Primary Education | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Patrikakis, Charalampos | |
dc.contributor.committee | Mitilineos, Stelios A. | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | In recent years, there has been a growing focus on researching the incorporation of robots into education. Among the various robots utilized for educational purposes, the NAO humanoid, developed by Aldebaran Robotics (now owned by SoftBank Robotics (Softbank, 2023)), has gained significant attention. This thesis explores the use of the NAO robot in educational and cultural settings, focusing on its application in image recognition. The NAO robot is a humanoid robot designed for use in education, research, and entertainment settings. It has been widely utilized in various educational institutions, including primary and secondary schools, colleges, and universities. With a range of sensors and cameras, the NAO robot is capable of interacting with its environment and recognizing objects. This thesis presents the application of the NAO humanoid robot for image recognition in an educational setting, deploying the robot’s image recognition mechanisms. Two (2) experiments were conducted in a real classroom and a museum, evaluating the use of NAO for image recognition in an educational setting. The results showed that the robot was effective, and students were highly engaged and motivated. The thesis also emphasizes the importance of thorough design and development in creating effective educational applications with robots. | el |