Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη εγκατάστασης σταθμών φόρτισης ηλεκτροκίνητων / υβριδικών οχημάτων σε λιμένες και αυτοκινητοδρόμους. Case study: λιμένες Αιγίου, Τριζονίων και Αγ. Νικολάου Δωρίδος

dc.contributor.advisorΒόκας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαραλής, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2023-03-28T12:59:10Z
dc.date.available2023-03-28T12:59:10Z
dc.date.issued2023-03-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4086
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3925
dc.description.abstractΑποτελεί γεγονός η αυξημένη ανάγκη για την καταπολέμηση των φαινομένων που έχουν δημιουργηθεί λόγω των κλιματικών αλλαγών του πλανήτη τα τελευταία χρόνια. Οι αλλαγές αυτές έχουν δυστυχώς επέλθει έχοντας αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον μας λόγω της ρύπανσης που έχει δημιουργήσει η παρουσία του ανθρώπου. Το κομμάτι των μεταφορών αποτελεί έναν πολύ μεγάλο ρυπογόνο παράγοντα βλάπτοντας την ατμόσφαιρα με τις εκπομπές των καυσαερίων που εξάγουν τα οχήματα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα. Συνεπώς δημιουργείται η ανάγκη για άμεση αντιμετώπιση της ρύπανσης που δημιουργούν τα οχήματα με τις εκπομπές τους. Για τον λόγω αυτό αποφασίστηκε η κατασκευή οχημάτων που δεν χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα έχοντας πολύ μικρό έως μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Τα οχήματα αυτά όπως αναφέρονται στην διπλωματική εργασία είναι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία βρίσκονται αυτήν την στιγμή σε πολύ μεγάλη ανάπτυξη. Ο στόχος λοιπόν σε αυτήν την διπλωματική εργασία θα είναι η επισήμανση της σημαντικότητας για χρησιμοποίηση οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα αναλύοντας τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να προκύψουν από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Αρχικά θα παρουσιαστούν με σαφήνεια οι τεχνολογίες που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να προσφέρουν τα οχήματα αυτά στους ιδιοκτήτες τους αλλά και να αναδειχθεί η τεράστια συμβολή των Η/Ο , στην αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης του πλανήτη. Επίσης σε αυτήν την διπλωματική εργασία θα γίνει αναφορά στις υποδομές φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αναφέροντας τα υπάρχοντα πρότυπα και τις τεχνικές προδιάγραφες που πρέπει να πληρούν οι υποδομές αλλά και τον τεχνικό ηλεκτρολογικό εξοπλισμό που θα πρέπει να διαθέτουν. Στα τελευταία κεφάλαια θα πραγματοποιηθεί μελέτη περίπτωσης για την εγκατάσταση σημείων ανεφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων στους λιμένες Αιγίου, των Τριζονιών και του Αγίου Νικολάου , σύμφωνα με τα δεδομένα που υπάρχουν στους λιμένες .Οι φορτιστές που θα επιλεχθούν για την εγκατάσταση των υποδομών στους λιμένες θα προέρχονται από την εταιρεία INERGION. Τέλος για την υλοποίηση και σχεδιασμού των υποδομών φόρτισης αυτής της μελέτης θα χρησιμοποιηθεί το λογισμικό πρόγραμμα της εταιρείας 4Μ.el
dc.format.extent168el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΚλιματική αλλαγήel
dc.subjectΑτμοσφαιρική ρύπανσηel
dc.subjectΠεριβαλλοντικές επιπτώσειςel
dc.subjectΗλεκτρική ενέργειαel
dc.subjectΟρυκτά καύσιμαel
dc.subjectΕυρωπαϊκή Επιτροπήel
dc.subjectΣταθμοί φόρτισηςel
dc.subjectΗλεκτροκίνητα οχήματαel
dc.subjectΥβριδικά οχήματαel
dc.subjectΛιμάνιαel
dc.subjectΑυτοκινητόδρομοιel
dc.subjectΑνανεώσιμες πηγές ενέργειαςel
dc.subjectΔιεσπαρμένη παραγωγήel
dc.subjectΕνεργειακός συμψηφισμόςel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.subjectΑίγιοel
dc.subjectΆγιος Νικόλας Δωρίδοςel
dc.subjectΤριζόνιαel
dc.subjectel
dc.subjectINERGIONel
dc.subjectIEAel
dc.subjectΠρότυπο IECel
dc.subjectΠρότυπο SAEel
dc.subjectVehicle-to-Gridel
dc.subjectV2Gel
dc.subjectEU Commissionel
dc.titleΜελέτη εγκατάστασης σταθμών φόρτισης ηλεκτροκίνητων / υβριδικών οχημάτων σε λιμένες και αυτοκινητοδρόμους. Case study: λιμένες Αιγίου, Τριζονίων και Αγ. Νικολάου Δωρίδοςel
dc.title.alternativeStudy for the installation of charging stations for electric / hybrid vehicles in ports and highways. Case study ports of Aigio, Trizonia and Ag. Nikolaou Doridosel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαμινάρης, Σταύρος
dc.contributor.committeeΙωαννίδης, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedIt is a fact of the increased need to combat the phenomena that have been created due to the climate changes of the planet in recent years. These changes have unfortunately come about with negative effects on our environment due to the pollution created by the presence of man. The transport sector is a very large polluting factor damaging the atmosphere with the emissions of exhaust gases emitted by vehicles that use fossil fuels. Therefore, there is a need to immediately deal with the pollution created by vehicles with their emissions. For this reason, it was decided to manufacture vehicles that do not use fossil fuels, having a very small to zero environmental footprint. These vehicles as mentioned in the thesis are electric vehicles which are currently in very high development. So the goal in this thesis will be to highlight the importance of using alternative fuel vehicles by analyzing the significant benefits that can be derived from electric vehicles. Initially, the technologies related to electromobility will be clearly presented, the important benefits that these vehicles can offer to their owners, and the huge contribution of H/O in dealing with the atmospheric pollution of the planet will be highlighted. Also in this thesis, reference will be made to the charging infrastructures of electric vehicles, citing the existing standards and technical specifications that the infrastructures must meet, as well as the technical electrical equipment they must have. In the last chapters, a case study will be carried out for the installation of electric vehicle refueling points in the ports of Aigio, Trizonia and Agios Nikolaos, according to the data available in the ports. The chargers that will be selected for the installation of the infrastructure in the ports will come from the Inergion. Finally, the software program of the 4M company will be used for the implementation and design of the charging infrastructure of this study.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές