dc.contributor.advisor | Papadomanolaki, Maria | |
dc.contributor.author | Βλαϊκούδη, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2023-03-30T10:01:23Z | |
dc.date.available | 2023-03-30T10:01:23Z | |
dc.date.issued | 2023-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4116 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3955 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον επανασχεδιασμό της τουριστικής ταυτότητας της πόλης της Θεσσαλονίκης, με ονομασία “Thessaloniki Now”. Ο σχεδιασμός όλων των εφαρμογών, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο στοιχείο του εκσυγχρονισμού της εικόνας της πόλης και στην ανάδειξη της ως έναν μοναδικό τουριστικό προορισμό.
Η εργασία αποτελείται από 12 επιμέρους κεφάλαια, εκ των οποίων τα πρώτα πέντε (κεφάλαια 1-5) περιλαμβάνουν τη θεωρητική μελέτη για το project, ενώ τα υπόλοιπα επτά (κεφάλαια 6-12) περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό των εφαρμογών της επικοινωνίας.
Αναλυτικότερα:
Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την ιστορική έρευνα γύρω από τη Θεσαλλονίκη.
Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά στη μελέτη εννοιών marketing και destination branding, που σχετίζονται με το project.
Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στην αναλυτική μελέτη γύρω από το destination/place branding (παρουσίαση εννοιών, έρευνα ανταγωνισμού κ.α.)
Τα κεφάλαια 4 και 5 παρουσιάζουν την τρέχουσα επικοινωνία της πόλης.
Tέλος τα κεφάλαια 6-12 αφορούν στον σχεδιασμό του project, δηλαδή στην πρακτική εφαρμογή της εργασίας.
Το σχεδιαστικό κομμάτι της εργασίας είναι χωρισμένο ανά νοητές κατηγορίες εφαρμογών.
Συγκεκριμένα:
- Στον σχεδιασμό του λογοτύπου (κεφάλαιο 7) και στη σχεδιαστική μελέτη του.
- Στον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας (κεφάλαιο 8).
- Στον σχεδιασμό των έντυπων και ψηφιακών μέσων επικοινωνίας (κεφάλαια 9-10).
- Στον σχεδιασμό κατασκευών (installations) προώθησης και άλλων εφαρμογών που τον αφορούν (κεφάλαια 11-12). | el |
dc.format.extent | 172 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Rebranding | el |
dc.subject | Destination branding | el |
dc.subject | Place branding | el |
dc.subject | Εταιρική ταυτότητα | el |
dc.subject | Λογότυπο | el |
dc.subject | Iστοσελίδα | el |
dc.subject | Χάρτες | el |
dc.subject | Έντυπη διαφήμιση | el |
dc.subject | Ψηφιακή διαφήμιση | el |
dc.title | "Thessaloniki Now", Eπανασχεδιασμός της τουριστικής ταυτότητας της πόλης της Θεσσαλονίκης | el |
dc.title.alternative | "Thessaloniki now", Rebranding of Thessaloniki City | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κόλλια, Ζωή | |
dc.contributor.committee | Δελφίνο, Ιωάννα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis presents the rebranding of the touristic identity of Thessaloniki city, named “Thessaloniki Now”. The design of all applications places special emphasis on the element of modernizing the image of the city and on highlighting it as a unique touristic destination.
The project includes 12 individual chapters, of which the first five (chapters 1-5) include the theoretical study for the project. while the remaining seven (chapters 6-12) include the design of communication applications.
In more detail:
The first chapter includes the historical research around Thessaloniki.
The second chapter deals with the study of destination marketing and branding concepts, related to the project.
The third chapter is about the analytical study of the destination / place branding (presentation of concepts, competition research, etc.)
Chapters 4 and 5 present the city's current communication materials.
Finally, chapters 6-12 are about design, that is, the practical implementation of the work.
The design part of the project is divided into the following basic "categories" of materials:
- The logo design (chapter 7) and its design study
- The corporate identity of the city(chapter 8)
- Print ads and digital advertising materials (chapters 9-10)
-The design of promotional installations and other related applications (chapters 11-12) | el |