Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συνεργασία στο ψηφιακό χώρο: Μελέτη περίπτωσης με το MS Teams

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΒαμβακά, Μυρτώ
dc.date.accessioned2023-04-04T13:23:12Z
dc.date.available2023-04-04T13:23:12Z
dc.date.issued2023-02-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4163
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4002
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση της ψηφιακής συνεργασίας και μέσω της ανάλυσης της εφαρμογής MS Teams αποσκοπεί στην πρόταση των τρόπων κατά τους οποίους η ψηφιακή συνεργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτική. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα είναι τα ακόλουθα: - Πως μπορεί μια επιχείρηση να βελτιστοποιήσει την απόδοσή της στον ψηφιακό κόσμο;- Πως μπορούν οι εφαρμογές επικοινωνίας και συνεργατικότητας να ενισχύσουν την ψηφιακή εργασία; - Πως η εκπαίδευση έχει μεταβληθεί στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα; Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας περιγράφεται η έννοια της ψηφιακής εργασίας η οποία σε συνδυασμό με τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο και θα αναλυθούν στο επόμενο κεφάλαιο, δύναται να βγουν τα συμπεράσματα σχετικά με την βελτιστοποίηση της ψηφιακής εργασίας. Έτσι στο κεφάλαιο αυτό αρχικά αναλύονται τα επαγγέλματα που έχουν διαμορφωθεί λόγω της τεχνολογίας ώστε ο αναγνώστης να προσδιορίσει τους τομείς που έχει επηρεάσει περισσότερο η ψηφιακή εργασία. Για να αναλυθούν οι λόγοι που πολλά επαγγέλματα στράφηκαν στην ψηφιακή εργασία, αρχικά αναφέρονται οι ανάγκες που παρουσιάστηκαν, τα διάφορα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα και η συνεισφορά της πανδημίας στην αλλαγή αυτή. Στην συνέχεια αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ψηφιακής εργασίας και η θέση της Ελλάδας στην ψηφιακή αυτή αλλαγή. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην διαδικτυακή εκπαίδευση και πως αντανακλά στις συνθήκες του σήμερα(case study). Έτσι ακολουθείται παρόμοια δομή με την ψηφιακή εργασία όπου αρχικά αναλύονται οι διαφορές στη δια ζώσης και στη διαδικτυακή εκπαίδευση (παράθεση πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της κάθε κατηγορίας). Τέλος παρουσιάζονται οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι φοιτητές κατά την διάρκεια της πανδημίας που βασίζεται τόσο σε βιώματα του ίδιου του συγγραφέα όσο και πολλών συμφοιτητών του. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά το ανθρώπινο δυναμικό. Το τμήμα του human resources, είναι ίσως το σημαντικότερο σημείο μιας επιχείρησης και αποτελεί σημαντική βάση για την εύρυθμη λειτουργία της. Είναι σημαντικό το γεγονός πως λόγω των τελευταίων ψηφιακών εξελίξεων, το τμήμα αυτό πια μπορεί να αναπτυχθεί και στο digital human resources όπου αναλύεται στο κεφάλαιο αυτό. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια λεπτομερής ανάλυση του δημοφιλέστερου εργαλείου ψηφιακής επικοινωνίας και συνεργασίας των επιχειρήσεων (MS Teams) ώστε να χρησιμοποιηθεί στην τελική εξαγωγή των συμπερασμάτων αναφορικά με τον τρόπο που μπορούν οι εφαρμογές αυτές να ενισχύσουν την ψηφιακή εργασία (2η ερευνητική ερώτηση). Αρχικά αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά και τα οφέλη της εφαρμογής ενώ στην συνέχεια περιγράφεται η εξάπλωσή τους από πλευράς χρηστών. Η μετέπειτα ανάλυση των υπολοίπων ανταγωνίστριων εφαρμογών είναι αναγκαία για απόκτηση μιας γενικότερης εικόνας του τομέα αυτού. Εν συνεχεία ο ανταγωνισμός των εφαρμογών μέσα από την ανάλυση Porter προσφέρει την απαραίτητη ανάλυση ώστε να εξαχθεί το στάδιο του κύκλου ζωής των εφαρμογών αυτών και η μελλοντική τους προοπτική. Τέλος η ανάλυση SWOT προσδίδει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της δημοφιλέστερης εφαρμογής (MS Teams) ώστε να εξετασθεί κατά πόσο τα δυνατά σημεία μπορούν να εκμεταλευτούν τις ευκαιρίες του εξωτερικού περιβάλλοντος και εάν μπορούν να αντιμετωπιστούν οι απειλές σε σχέση με τις αδυναμίες που παρουσιάζουν οι εφαρμογές αυτές. Το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο περαθέτει τα τελικά συμπεράσματα της εργασίας. Αρχικά αναφέρονται οι προτάσεις για την βελτίωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που αναλύθηκε στο προηγούμενο κεφάλαιο. Εν συνεχεία αναφέρονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για την ψηφιακή εργασία σε σχέση με τις αντίστοιχες προτάσεις της διαδικτυακής εκπαίδευσης ώστε να επαληθευτούν οι προτεινόμενες προτάσεις.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectMS Teamsel
dc.subjectΨηφιακή εκπαίδευσηel
dc.subjectDigital HRel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subjectΨηφιακή συνεργασίαel
dc.subjectDigital collaborationel
dc.titleΗ συνεργασία στο ψηφιακό χώρο: Μελέτη περίπτωσης με το MS Teamsel
dc.title.alternativeCollaboration in digital workplaces: A case study with MS Teamsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΞανθόπουλος, Θεόδωρος
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές