dc.contributor.advisor | Χειρχαντέρη, Γεωργία | |
dc.contributor.author | Φράγκος, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2023-04-06T08:43:10Z | |
dc.date.available | 2023-04-06T08:43:10Z | |
dc.date.issued | 2023-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4183 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4022 | |
dc.description.abstract | Η αυτοκινητοβιομηχανία δρά δυναμικά στον βιομηχανικό σχεδιασμό και απαιτείται μεγάλη ευελιξία από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ενώ ο αυξανόμενος παγκόσμιος ανταγωνισμός απαιτεί ευφυή συστήματα παραγωγής. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ο αναγνώστης, αρχικά, έρχεται αντιμέτωπος με μια ιστορική αναδρομή αναφορικά με την ύπαρξη του αυτοκινήτου. Όπως θα παρατηρηθεί, παρά το γεγονός ότι το πρώτο πραγματικό αυτοκίνητο κατασκευάστηκε από τον Nicolas-Joseph Cugnot και δοκιμάστηκε το 1769 για 20 λεπτά με ταχύτητα 3,6 χιλιομέτρων την ώρα μεταφέροντας τέσσερα άτομα, ο Όμηρος αναφέρει τους τροχοφόρους τρίποδες που κατασκεύασε ο Ήφαιστος στην Ιλιάδα. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο τρόπος επίδρασης του βιομηχανικού σχεδιασμού στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπου όπως θα δούμε παρακάτω διαφέρει ως προς τον τύπο των μοντέλων αυτοκινήτων. Εν συνεχεία, η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον βιομηχανικό σχεδιασμό και ιδίως στην διαδικασία εφαρμογής του. Παράλληλα, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην σημασία του βιομηχανικού σχεδιασμού και τη συμβολή του στην εκάστοτε εταιρική ταυτότητα. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αναλυτική παρουσίαση συγκεκριμένων μοντέλων αυτοκινήτων, τα οποία αποτέλεσαν σημαντικά δείγματα βιομηχανικού σχεδιασμού στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη κάποιων μοντέλων που επιλέχτηκαν για την παρούσα διπλωματική εργασία, τα οποία υφίστανται με κάποιες μικρές αλλαγές ακόμα και σήμερα. | el |
dc.format.extent | 86 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Βιομηχανικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Αυτοκινητοβιομηχανία | el |
dc.title | Η επίδραση του βιομηχανικού σχεδιασμού στην αυτοκινητοβιομηχανία | el |
dc.title.alternative | The impact of industrial design on the automotive industry | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σφυρόερα, Εμμανουέλα | |
dc.contributor.committee | Priniotakis, Georgios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.description.abstracttranslated | The automotive industry acts dynamically in industrial design and requires a lot of flexibility from car manufacturers. Increasing global competition requires intelligent production systems. In this diploma thesis work the reader, initially, is confronted with a
historical retrospective regarding the existence of the car. As will be noted, despite the fact that the first real automobile was built by Nicolas-Joseph Cugnot and tested in 1769 for 20 minutes at 3.6 kilometers per hour carrying four people, Homer mentions the wheeled tripods built by Hephaestus in the Iliad. The aim of this diploma thesis is how industrial design affects the automotive industry where, as we will see below, it differs in the type of car models. Subsequently, the diploma thesis focuses on industrial design and in particular on the process of industrial design. At the same time, special mention is made of the importance of industrial design in each corporate identity. Finally, in the third chapter, there is a detailed presentation of specific car models that have marked the history of the automotive industry. Special mention is made of the development of the various models through industrial design. | el |