Show simple item record

Αναπαραγωγή αγιογραφίας με την μέθοδο της μεταξοτυπίας

dc.contributor.advisorΤσιγώνιας, Αντώνιος
dc.contributor.authorΔραμιτινός, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚοτσινονού, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2023-04-07T07:10:35Z
dc.date.available2023-04-07T07:10:35Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4198
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4037
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Αναπαραγωγή Αγιογραφίας με την Μέθοδο της Μεταξοτυπίας» ολοκληρώθηκε στα πλαίσια μελέτης της τεχνοτροπίας της Αγιογραφίας με σκοπό την αναπαραγωγή φορητής εικόνας της Παναγίας με την μέθοδο της μεταξοτυπίας. Η αναπαραγωγή του έργου βασίστηκε κατά κόρον σε εξονυχιστική μελέτη της τεχνικής και των απαιτούμενων υλικών της Αγιογραφίας, καθώς και της προεκτυπωτικής και εκτυπωτικής διαδικασίας της μεταξοτυπίας, προκειμένου να επιτευχθεί το έργο με επιστημονικές υποδομές. Πρωτίστως, στο 1ο κεφάλαιο αναλύεται το θεωρητικό μέρος που απαρτίζεται από την ιστορική αναδρομή της Αγιογραφίας, τις σχολές Αγιογραφίας, την Βυζαντινή και την Κρητική, καθώς και τους εκπροσώπους της. Παράλληλα, ακολουθεί πλήρης ανάλυση των χρωστικών υλών και εργαλείων, καθώς και των απαιτούμενων διεργασιών για την υλοποίηση των έργων Αγιογραφίας. Με τον ίδιο τρόπο ακολούθησε, με στοχαστική μελέτη, το 2ο κεφάλαιο το οποίο αναφέρεται στην ιστορική πορεία της μεταξοτυπίας, στην τεχνική της, καθώς και στα υλικά που χρειάζονται για την αναπαραγωγή της μακέτας. Ύστερα, γίνεται αναφορά της φωτοαναπαραγωγής, των χρωματικών μοντέλων, καθώς και της εξαγωγής της εικόνας. Στην συνεχόμενη πορεία της πτυχιακής και μετά από τις κατάλληλες επεξηγήσεις του θεωρητικού μέρους ακολουθεί το 3ο κεφάλαιο με αναλυτική και πλήρης περιγραφή των σταδίων αναπαραγωγής της απαιτούμενης Αγιογραφίας-εικόνας με την μέθοδο της Μεταξοτυπίας. Αναλυτικότερα, γίνεται περιγραφή των τονικών κλιμάκων και των χρωματικών χαρτών, ώστε να ληφθεί υπόψη ο έλεγχος της εκτυπωτικής διαδικασίας. Παράλληλα, αναλύεται ο χρωματικός διαχωρισμός και η ραστεροποίηση της πρωτότυπης εικόνας, τα απαιτούμενα υλικά που χρειάζονται για την παραγωγική διαδικασία, η εισαγωγή εικόνας, καθώς η έξοδος των διαχωρισμένων φιλμ, η παρασκευή των μελανών που θα χρησιμοποιηθούν στην εκτύπωση, η προετοιμασία των υποστρωμάτων, καθώς και ο έλεγχος των τελάρων και των μητρών.el
dc.format.extent167el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑγιογραφίαel
dc.subjectΜεταξοτυπίαel
dc.subjectΤονικότηταel
dc.subjectΧρωματικός Διαχωρισμόςel
dc.subjectΕκτυπωτική Διαδικασίαel
dc.subjectΧρωματικά Μοντέλαel
dc.subjectΦωτοαναπαραγωγήel
dc.titleΑναπαραγωγή αγιογραφίας με την μέθοδο της μεταξοτυπίαςel
dc.title.alternativeReproduction of hagiography by the method of silk-screen printingel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeePolitis, Anastasios
dc.contributor.committeeΑθυμαρίτου, Φιλίππα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation which is titled “Reproduction of Hagiography using the Method of Screen Printing” was completed in the context of a study about Hagiography as well as the ways that screen printing can be employed to reproduce portable images and specifically the one of Holy Mary. The reproduction was based on a thorough study of the techniques and the basic components of Hagiography. In addition, great attention was given to the pre-printing and printing process of silkscreen printing in order to complete the project using the scientific infrastructure. To begin with, the first chapter analyzes the theoretical part of the project that consists of the historical background of Hagiography, the schools of Hagiography, namely Byzantine and Cretan, as well as its representatives. At the same time, there is an exclusive analysis of the pigments, tools and required processes that were employed to create Hagiographic works of art. After further research, the second chapter refers to, not only, the course of silkscreen printing throughout history, but also, the techniques and materials which are required for model reproduction. There is also a report about photo reproduction, colour models and image exportation following afterwards. As this dissertation continues and provided that the appropriate explanations of the theoretical part of the project have been completed, the third chapter arrives. The latter aims at providing a detailed and analytic description of the stages of Hagiography-picture reproduction, using the technique of screen printing. Additionally, there are tonal scales and colour maps that ensure the quality check of the printing process. At the same time, there is a thorough analysis of the colour separation and rasterization of the original image, as well as the output of the separated films, the preparation of the inks and substrates to be used in printing and lastly, the control of crates and matrices.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές