Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εφαρμογή του συμμετοχικού μοντέλου διοίκησης σε ένα κέντρο υγείας

dc.contributor.advisorΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.authorΝασιούλη, Άννα
dc.date.accessioned2023-05-15T10:22:43Z
dc.date.available2023-05-15T10:22:43Z
dc.date.issued2023-05-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4348
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4187
dc.description.abstractΣτην σύγχρονη εποχή το άτομο δεν περιορίζεται απλά στην επιβίωση του, αλλά επιζητά την μέγιστη προσωπική ευημερία, η οποία επιτυγχάνεται με την διατήρηση ενός υγιούς επιπέδου ζωής. Η επιδίωξη της κάλυψης των αναγκών υγείας αποτέλεσε ένα φαινόμενο που απασχόλησε τον άνθρωπο από την δημιουργία του. Μελετώντας την ιστορική εξέλιξη της δημιουργίας συστημάτων υγείας, διαπιστώνεται ότι υποχρεωτικά ο άνθρωπος έπρεπε να προσαρμοστεί στις συνθήκες προκειμένου να επιβιώσει. Μέσα από τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας του Covid_19 προβάλλεται μια νέα ευκαιρία για αλλαγή της επικρατούσας φιλοσοφίας. Διαπιστώνεται ότι το συλλογικό υπερτερεί έναντι του ατομικού. Η ανάγκη της μετάβασης του συστήματος διοίκησης των υπηρεσιών υγείας από τα απαρχαιωμένο γραφειοκρατικό μοντέλο στη συμμετοχική διοίκηση είναι επιτακτική. Παγκόσμια τάση αποτελεί η στροφή προς την παροχή ισότιμων, ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας σε τοπικό επίπεδο και η καλλιέργεια κουλτούρας πρόληψης και υγείας στον πληθυσμό. Για τον λόγο αυτό τα Κέντρα Υγείας που ανήκουν στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα, αναλαμβάνουν πρωταγωνιστικό ρόλο μιας και αποτελούν το σημείο εισόδου των ασθενών στις υπηρεσίες υγείας. Ο συνδυασμός εφαρμογής του συμμετοχικού μοντέλου διοίκησης, στη βάση των υπηρεσιών υγείας που αποτελούν τα Κέντρα Υγείας, θα μπορούσε να επιφέρει θεαματικά αποτελέσματα με επίδραση σε ολόκληρο το σύστημα υγείας, στον βαθμό ικανοποίησης των ασθενών και των μελών του οργανισμού.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείαςel
dc.subjectΚέντρο υγείαςel
dc.subjectΣυμμετοχικό μάνατζμεντel
dc.subjectΣυστήματα υγείαςel
dc.titleΗ εφαρμογή του συμμετοχικού μοντέλου διοίκησης σε ένα κέντρο υγείαςel
dc.title.alternativeThe application of the participative management model in a health centerel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeStamouli, Maria-Aggeliki
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedIn modern times, the individual is not limited to simply surviving, but seeks maximum personal well-being, which is achieved by maintaining a healthy standard of living. The pursuit of meeting health needs has been a phenomenon that has occupied human beings since their creation. Studying the historical development of the creation of health systems, it is found that humans had to adapt to the conditions in order to survive. Through the adverse conditions of the Covid_19 pandemic, a new opportunity is presented to change the prevailing philosophy. It is found that combined effort prevails over the individual. The need for transiting the health services management system from the outdated bureaucratic model to participative management is imperative. A global trend is the shift towards the provision of equal, integrated health services locally and the cultivation of a culture of prevention and health in the population. For this reason, the Health Centers that belong to Primary Care, assume a leading role since they are the entry point for patients to health services. The combination of implementing the participative management model, on Health Centers which form the base of the health system, could bring spectacular results with an impact on the entire health system, on the level of satisfaction of patients and members of the organization.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές