Show simple item record

Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι επιδράσεις τους στο χώρο της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα: Η μελέτη περίπτωσης του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΚαποτοπούλου, Αγγέλα
dc.date.accessioned2023-05-23T12:33:24Z
dc.date.available2023-05-23T12:33:24Z
dc.date.issued2023-05-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4375
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4214
dc.description.abstractΗ τρέχουσα μετάβαση της κοινωνίας προς την αυτοματοποίηση και την ψηφιοποίηση συντελεί την 4η Βιομηχανική Επανάσταση (Industry 4.0). Την ώρα που όλα γύρω μας γίνονται «έξυπνα», ενώ το Διαδίκτυο και το cloud computing κυριαρχούν, μένει ένα πολύ σημαντικό συστατικό να ακολουθήσει: Τα στελέχη, το ανθρώπινο δυναμικό της αγοράς εργασίας και της δημόσιας διοίκησης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η ταχύτητα με την οποία μπήκε στη ζωή μας η ψηφιοποίηση, να αναζητηθούν και να ανδειχθούν οι μεθόδοι με τις οποίες μπορούμε να βοηθήσουμε τους εργαζόμενους να προσαρμοστούν σε αυτή κατά τον βέλτιστο τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη περίπτωσης του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ )το οποίο αποτελεί Αποκεντρωμένη Δημόσια Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Όπως όλες οι δημόσιες υπηρεσίες, τα τελευταία είκοσι χρόνια έχει κάνει άλματα προς την προσαρμογή της στις νέες τεχνολογίες. Το πρωτόκολλο έγινε ηλεκτρονικό, η επικοινωνία ηλεκτρονικά με όλο το δημόσιο τομέα, ανταλλάσσοντας έγγραφα και πληροφορίες σε ελάχιστο χρόνο, δεκάδες τα e-mails καθημερινά μεταξύ πολιτών και υπηρεσιών. Ακόμη και μέσα στην ίδια υπηρεσία οι συναντήσεις είναι πολύ λίγες. Η επικοινωνία πραγματοποιείται με e-mail και τηλεδιασκέψεις όπου είναι απαραίτητο. Η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού κορυφώθηκε κατά την πανδημία του κορωνοϊού. Σε αυτό το πλαίσιο τα ευρήματα της έρευνας έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί τεκμηριώνουν την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού στη Δημόσια Διοίκηση, προκειμένου αυτή να προσαρμoστεί στην παγκόσμια αλματώδη τεχνολογική ανάπτυξη.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΤέταρτη βιομηχανική επανάστασηel
dc.subjectCloud computingel
dc.subjectΤηλεκπαίδευσηel
dc.subjectΤεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.subjectIndustry 4.0el
dc.titleΗ τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι επιδράσεις τους στο χώρο της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα: Η μελέτη περίπτωσης του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)el
dc.title.alternativeThe fourth industrial revolution, the digital transformation and the effects on the field of public administration in Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeHYZ, ALINA
dc.contributor.committeeΒαβούρα, Χαρίκλεια
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedThe current transition of society towards automation and digitization is contributing to the 4th Industrial Revolution (Industry 4.0). While everything around us is becoming "smart", while the Internet and cloud computing dominate, there remains a very important component to follow: The executives, the human resources of the labor market and public administration. The State Scholarship Foundation (IKY) is a Decentralized Public Service of the Ministry of Education and Religious Affairs. Like all public services, in the last twenty years it has made leaps and bounds towards adapting to new technologies. The protocol became electronic, we communicate electronically with the entire public sector, exchanging documents and information in no time, dozens of e-mails daily between citizens and services. Even within the same service we do not meet. We communicate by e-mail and hold teleconferences, each in front of his own screen. The phenomenon peaked with the coronavirus pandemic. We have discovered that we can work from home at a fairly satisfactory level as well as distance learning. Τhe purpose of the research is to realize the speed with which digitization has entered our lives and the methods by which we can help employees to adapt to it in the optimal way.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές