dc.contributor.advisor | Τσιριντάνη, Μαρία | |
dc.contributor.author | Γκογκορώσης, Θωμάς | |
dc.date.accessioned | 2023-05-24T11:24:36Z | |
dc.date.available | 2023-05-24T11:24:36Z | |
dc.date.issued | 2023-05-19 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4386 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4225 | |
dc.description.abstract | Οι τεχνολογίες πολυμέσων σε άτομα με άτομα με αναπηρία έχουν εξελιχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και έχουν τεράστια σημασία για όλους τους ανθρώπους σε όλο το κόσμο. Για μία κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς είναι σημαντικό να δοθεί η δυνατότητα
σε κάθε πολίτη που το επιθυμεί να συμμετέχει στο ψηφιακό κόσμο, παρά τα όποια ατομικά ή κοινωνικά μειονεκτήματά του. Ο ψηφιακός αλφαβητισμός και η «ηλεκτρονική ενσωμάτωση» των πολιτών αποτελούν σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης και διασφάλισης ( στο μέτρο του δυνατού) της απόλυτης ισότητας στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας. Καινούργια οπτικοακουστικά μέσα αναπτύχθηκαν ευρέως, με τη διάδοση της τεχνολογικής εξέλιξης. Τα μέσα αυτά βοηθούν το έργο του διδάσκοντα, διευκολύνουν την διεκπεραίωση του μαθήματος και μεταβάλλουν τη διδασκαλία σε εργασία
ευχάριστη και συνάμα αποδοτική. Από την άλλη μεριά, οι τεχνολογίες υποστήριξης καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συσκευών και εφαρμογών λογισμικού που διευκολύνουν την επικοινωνία και την κίνηση ατόμων με αναπηρία. Για να καταστεί ο
χρήστης ικανός να χειριστεί αυτές τις τεχνολογίες υποστήριξης, θα πρέπει πρωτίστως να εκπαιδευτεί μέσω των τεχνολογιών εκπαίδευσης. Καθώς η μάθηση φαίνεται να αλλάζει μορφή και να μετατρέπεται σε κινητή με την ανάπτυξη των φορητών
συσκευών όπως επίσης και με την ολοένα και περισσότερο χρήση των βίντεο στη διαδικασία της μάθησης ,γίνεται προσπάθεια να αναπτυχθεί προσβάσιμο για όλους ,πολυμεσικό υλικό. Το υλικό αυτό συνδυαστικά με τις τεχνολογίες υποστήριξης της μάθησης και με την χρήση των κινητών τηλεφώνων προσπαθεί να προσφέρει ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλους και σε όλους τους τομείς.
Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδειχθεί ότι τα πολυμέσα μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμο εργαλείο για την εκπαίδευση και την αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία και για τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων εκπαίδευσης για τα άτομα αυτά. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πολυμέσα μπορούν να παρέχουν μια ποικιλία αισθητηριακών πληροφοριών π.χ. οπτικές, ακουστικές, και απτικές που μπορούν να βοηθήσουν τα
άτομα με διαφορετικούς τύπους αναπηριών να μάθουν και να εξασκήσουν δεξιότητες. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Τεχνολογίες πολυμέσων | el |
dc.subject | Αναπηρία | el |
dc.subject | Οπτικοακουστικά μέσα | el |
dc.subject | Πολυμεσικό υλικό | el |
dc.title | Τεχνολογίες πολυμέσων για την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία | el |
dc.title.alternative | Multimedia technologies for the education of people with disabilities | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Σεπετής, Αναστάσιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας | el |
dc.description.abstracttranslated | Multimedia technologies for people with disabilities have developed rapidly in recent years and are of great importance to all people around the world. For an inclusive society it is important to enable every citizen who wishes to participate in the digital
world, despite any individual or social disadvantages. Digital literacy and the "electronic integration" of citizens are modern educational needs for reasons of social justice and ensuring (to the extent possible) absolute equality in the modern society of
knowledge and information. New audiovisual media were widely developed with the spread of technological development. These tools help the teacher's work, facilitate the completion of the course and turn teaching into a pleasant and at the same time efficient
job. On the other hand, assistive technologies cover a wide range of services, devices and software applications that facilitate the communication and movement of disabled people. To become competent to operate these assistive technologies, the user should
first be trained through the training technologies. As learning seems to change form and become mobile with the development of portable devices as well as with the increasing use of videos in the learning process, an effort is being made to develop accessible
multimedia material for all. This material combined with learning support technologies and the use of mobile phones tries to offer equal learning opportunities for everyone and in all areas. The main objective of this work is to show that multimedia can be a valuable tool for the education and rehabilitation of people with disabilities and for improving the accessibility and effectiveness of education programs for these people. This is because multimedia can provide a variety of sensory information e.g. visual, auditory, and tactile that can help people with different types of disabilities learn and practice skills. | el |