Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συγκριτική αξιολόγηση πέντε βασικών Ρωσικών λιμένων

dc.contributor.advisorTsotsolas, Nikos
dc.contributor.authorΣπάθαρη, Θεοφανία
dc.date.accessioned2023-06-06T11:56:35Z
dc.date.available2023-06-06T11:56:35Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4447
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4285
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την έρευνα και την καταγραφή πληροφοριών για πέντε βασικούς λιμένες της Ρωσίας, καθώς και τη σύγκριση αυτών σε αρκετούς τομείς. Οι λιμένες αυτοί είναι της Αγίας Πετρούπολης, του Νοβοροσίσκ, του Καλίνινγκραντ, του Αρχάγγελσκ και τέλος του Πετροπάβλοφσκ – Καμτσάτσκι. Αποφάσισα να ασχοληθώ με τους συγκεκριμένους λιμένες για δύο λόγους. Αφενός παρέχουν υπηρεσίες διαφόρων ειδών, όπως για παράδειγμα ο λιμένας Αγίας Πετρούπολης είναι ο μοναδικός από τους πέντε αυτούς λιμένες που παρέχει και την υπηρεσία κρουαζιέρας – επιβατικό σταθμό. Ο δεύτερος λόγος είναι η τοποθεσία αυτών των λιμένων μιας που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία της Ρωσίας με βάση το χάρτη, άρα το κοινό στο οποίο απευθύνονται είναι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση. Επίσης, διαφέρουν τόσο στην έκταση τους όσο και στην αναγνώριση που έχουν στο επιστημονικό κοινό, μιας που οι πόλεις στις οποίες βρίσκονται δεν έχουν την ίδια απήχηση και τον ίδιο βαθμό βιωσιμότητας. Αφού λοιπόν συλλέχθηκαν οι απαραίτητες πληροφορίες και προέβηκα στην καταγραφή τους, δημιούργησα τους κατάλληλους πίνακες και διαγράμματα για να με οδηγήσουν στο σωστό συμπέρασμα για την κάθε ενότητα. Στην αρχή μελέτησα την συνολική εικόνα των λιμένων για να ολοκληρώσω την σφαιρική μου εικόνα για κάθε ένα από αυτά και έπειτα εστίασα στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, στις περιβαλλοντικές συνθήκες που επικρατούν στους λιμένες, στο master plan τους και στην εφαρμογή του κώδικα ISPS. Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα οικονομικά στοιχεία για τα έτη 2017-2020 και τη σύγκριση αυτών. Φτάνοντας αισίως στο τέλος της εργασίας, θα πρέπει να ειπωθεί ότι το συμπέρασμα για κάθε κεφάλαιο της εργασίας προέκυψε με ευκολία έχοντας πρώτα δημιουργήσει τους κατάλληλους συγκεντρωτικούς πίνακες και διαγράμματα. Ξεκινώντας από τις υπηρεσίες, διαφαίνεται ότι υπάρχουν αρκετές ομοιότητες αλλά και διαφορές, όπως ότι όλοι οι λιμένες προσφέρουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες του καθ’ όλο το έτος επί πληρωμή αλλά δύο από τους πέντε ξεχωρίζουν παρέχοντας επιπλέον υπηρεσία. Αυτοί είναι ο λιμένας της Αγίας Πετρούπολης, ο οποίος ασχολείται ενεργά και με την κρουαζιέρα και ο λιμένας του Νοβοροσίσκ που ασχολείται και με το RO-RO. 8 Στο επόμενο κεφάλαιο της εργασίας όπου είναι αφιερωμένο στο master plan και τις περιβαλλοντικές συνθήκες / επιπτώσεις καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι κοινός στόχος είναι η διατήρηση των υψηλών περιβαλλοντικών προτύπων και η μείωση του αντίκτυπου στο οικοσύστημα με κάθε δυνατό τρόπο. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε στον κώδικα ISPS. Κοινός στόχος και των πέντε λιμένων είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και φυσικά ο λιμένας να προστατευθεί από κάθε έκνομη ενέργεια. Το τελευταίο κεφάλαιο καταγράφει και συγκρίνει τα οικονομικά στοιχεία για τα έτη 2017 – 2020. Συγκεκριμένα αναλύονται και καταγράφονται τα έσοδα, τα έξοδα και το καθαρό κέρδος τους .el
dc.format.extent98el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.subjectΛιμάνιαel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΟικοσυστήματαel
dc.subjectΡωσίαel
dc.subjectISPS κώδικαςel
dc.titleΣυγκριτική αξιολόγηση πέντε βασικών Ρωσικών λιμένωνel
dc.title.alternativeBenchmarking of five main Russian portsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.committeeGiantsi, Theodora
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΟργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένωνel
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation concerns the research and recording of information on five main ports of Russia, as well as their comparison in several fields. These ports are St. Petersburg, Novorossiysk, Kaliningrad, Arkhangelsk and finally Petropavlovsk-Kamchatsky. I decided to deal with these ports for two reasons. On the one hand they provide services of various kinds, such as for example the port of St. Petersburg is the only one of these five ports that provides cruise service - passenger station. The second reason is the location of these ports as they are located in different parts of Russia based on the map, so the target audience is different in each case. Also, they differ both in their extent and in the recognition they have in the scientific community, since the cities in which they are located do not have the same impact and the same degree of sustainability. So after gathering the necessary information and recording them, I created the appropriate tables and diagrams to lead me to the correct conclusion for each section. At first I studied the overall picture of the ports to complete my global picture of each of them and then I focused on the services provided, the environmental conditions 9 prevailing in the ports, their master plan and the implementation of the ISPS code. Of course I could not omit the financial data for the years 2017-2020 and compare them. Coming hopefully to the end of the paper, it should be said that the conclusion for each chapter of the paper came easily having first created the appropriate pivot tables and charts. Starting from the services, it appears that there are several similarities but also differences, such as that all the ports offer its services throughout the year for a fee but two of the five stand out by providing an additional service. These are the port of St. Petersburg, which is also actively engaged in cruise, and the port of Novorossiysk, which is also engaged in RO-RO. In the next chapter of the work where it is dedicated to the master plan and the environmental conditions / impacts we came to the conclusion that the common goal is to maintain high environmental standards and reduce the impact on the ecosystem in every possible way. In the fourth chapter we referred to the ISPS code. The common goal of all five ports is to protect human life and of course to protect the port from any illegal activity. The last chapter records and compares the financial data for the years 2017 – 2020. In particular, their income, expenses and net profit are analyzed and recorded.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές