dc.contributor.advisor | Tsotsolas, Nikos | |
dc.contributor.author | Αγιωτάκη, Ελευθερία Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2023-06-06T12:52:07Z | |
dc.date.available | 2023-06-06T12:52:07Z | |
dc.date.issued | 2023-05-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4451 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4289 | |
dc.description.abstract | Η Ελλάδα αποτελεί την μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατέχοντας το 21% του παγκόσμιου στόλου και στρατηγική θέση στον χάρτη, τόσο σε γεωγραφικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο, η Ελλάδα, οφείλει ν’ αυξήσει και να εξελίξει
το λιμενικό της προϊόν. Μια χώρα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την κεντρική και βόρεια Ευρώπη, θα πρέπει να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική και στα λιμάνια της. Θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις ώστε να εκσυγχρονιστή όλο το δίκτυο της εφοδιαστικής
αλυσίδας ώστε η χώρα μας να μπορεί να διαχειρίζεται ακόμα πιο αποτελεσματικά, μεγαλύτερο όγκο προϊόντων. Οι προσπάθειες εκσυγχρονισμού λιμένων έχουν ήδη ξεκινήσει να φέρνουν θετικά αποτελέσματα στα δυο μεγαλύτερα λιμάνια, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Την στρατηγική αυτή θ’ ακολουθήσουν με τη σειρά τους και άλλα λιμάνια της χώρας, το Ηράκλειο, η Ηγουμενίτσα, ο Βόλος και άλλα. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την χρήση Βασικών δεικτών επίδοσης (KPIs), για την βέλτιστη οργάνωση και διαχείριση ενός εμπορικού λιμένα. Στην περίπτωση αυτή επιλέχθηκε η εφαρμογή των δεικτών αυτών για τη μέτρηση της επίδοσης και της παραγωγικότητας στον λιμένα Βόλου. Ένα λιμάνι που βρίσκεται στην μέση της Ελλάδας, κοντά στην καρδιά της ενδοχώρας. Ένα λιμάνι που βρίσκεται κοντά σε κεντρικό οδικό δίκτυο προς τα Βαλκάνια, με προϋποθέσεις ανάπτυξης σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου. Σε πρώτο στάδιο, πραγματοποιείται μια εισαγωγή σε βασικές έννοιες που σχετίζονται με τα λιμάνια και τις ιδιότητες τους. Έπειτα, ακολουθεί αναφορά στους πιο αναγκαίους Βασικούς δείκτες επίδοσης (KPIs) που υπάρχουν και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την βελτιστοποίηση λειτουργίας ενός λιμένα. Το τελευταίο στάδιο της εργασίας, αφορά την ανάλυση των δεικτών αυτών και στην εφαρμογή τους στο λιμάνι του Βόλου. Η μέτρηση των βασικών δεικτών επίδοσης, KPIs, είναι απαραίτητες στα σύγχρονα λιμάνια. Αυτό συμβαίνει καθότι τ’ αποτελέσματά τους, τόσο μόνα τους όσο και συνδυαστικά με τη χρήση ολοκληρωμένων λογισμικών προσομοίωσης, βοηθούν στο να κατανοήσει η κάθε αρχή λιμένος την υφιστάμενη λειτουργία αλλά και να εντοπίσει τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης για να επιτευχθεί η βέλτιστη εμπορική δραστηριότητα. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Οργάνωση λιμένα | el |
dc.subject | KPI | el |
dc.subject | Λιμένας Βόλου | el |
dc.subject | Balanced scorecard | el |
dc.subject | Δείκτες μέτρησης επίδοσης | el |
dc.subject | Τερματικοί σταθμοί | el |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject | Εμπορική δραστηριότητα | el |
dc.title | Εργαλεία μέτρησης επίδοσης λιμένων: η εφαρμογή KPIs στην μέτρηση επίδοσης του λιμένα Βόλου | el |
dc.title.alternative | Port performance measurement tools: The implementation of KPIs as a performance measurement at the port of Volos | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.committee | Μπινιώρης, Σπυρίδων | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένων | el |
dc.description.abstracttranslated | Greece is the largest player in the shipping industry on a worldwide level. Operating the 21% of the world fleet and having a strategic position on the map, both geographically and commercially, Greece should focus on developing the ports product
to become even more competitive. Investments must be done for the development of the Greek Supply Chain network so that our country can manage even more efficiently, a greater volume of cargo. Efforts to modernize ports have already begun and are
already creating positive results in the two largest ports, Piraeus, and Thessaloniki. Other ports in the country, Heraklion, Igoumenitsa, Volos and others, will follow. This master thesis deals with the use of Key Performance Indicators (KPIs), for
the optimal organization and management of a commercial port. In this case, the application of these indicators was chosen to measure performance and productivity in the port of Volos. A port located in the middle of Greece, close to the heart of the
hinterland. A port located near a main road network to the Balkans, with conditions for the development of an even modern railway network. A port that could be a stop on the way to and from the Black Sea. The research begins with an introduction of basic principles related to ports, their operation, and tools of measuring their performance. We continue with literature review where existing research related on how KPIs affect port performance optimization are being displayed. Thesis continues with the most popular Performance Indicators (KPIs) that exist and can be used to improving port product. The last stage concerns the analysis of these indicators and their application in the port of Volos. The measurement of key performance indicators, KPIs, is essential in modern ports. This happens because their results, both alone and in combination with the use of integrated simulation software, help each port authority to understand the existing situation but also to identify the points that need improvement to achieve optimal commercial activity. | el |