dc.contributor.advisor | Tsotsolas, Nikos | |
dc.contributor.author | Μπινιώρη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2023-06-06T13:01:18Z | |
dc.date.available | 2023-06-06T13:01:18Z | |
dc.date.issued | 2023-05-31 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4452 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4290 | |
dc.description.abstract | Η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο «Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη και Διοίκηση Λιμένων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Κεντρικός άξονας της εργασίας, είναι η αποτύπωση του λιμένα του Πειραιά στην αρχαιότητα και στην εποχή μας. Η εκτύλιξη των περιεχομένων αναπτύσσεται σε θεωρητικό επίπεδο, με γνώμονα το ευρύ φάσμα της διοίκησης χρησιμοποιώντας ως μεθοδολογία την έρευνα ανασκόπησης. Ο όρος διοίκηση, πρακτικά, αφορά στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην επίβλεψη. Ουσιαστικά, είναι η ορθολογική διαχείριση των διαθέσιμων πόρων, για την καλύτερη λειτουργία ενός εγχειρήματος. Η διοίκηση ενός λιμένα, ασκεί επιρροή σε όλα τα επίπεδα της κοινότητας στην οποία ανήκει και είναι αλληλένδετη με αυτά. Η χωροταξία του, οι υπηρεσίες που προσφέρει, η προσαρμογή του σε προκλήσεις, έχουν άμεσο αντίκτυπο, όχι μόνο στην τοπική κοινωνία, αλλά και στο ευρύτερο θαλάσσιο δίκτυο επικοινωνίας, στο οποίο εντάσσεται ο λιμένας. Το λιμάνι του Πειραιά, τεκμηριώνεται ότι συνιστά αναπόσπαστο παράγοντα επιρροής, για την αθηναϊκή κοινωνία και για τις κοινωνίες της μεσογείου από αρχαιοτάτων χρόνων έως και στην σημερινή πραγματικότητα της παγκοσμιοποίησης λόγω κυρίως της γεωγραφικής του θέσης. Τα συμπεράσματα από την αρχαιότητα έως σήμερα καταδεικνύουν συσχέτιση της διαχείρισης του λιμένα σε όλα σχεδόν τα επίπεδα με διαφοροποίηση μόνο στον τομέα της κρουαζιέρας και στα τουριστικά αγκυροβόλια. Τέλος, σημειώνονται προτάσεις για την βελτίωση των υπαρχόντων υποδομών. | el |
dc.format.extent | 69 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Λιμένας Πειραιά | el |
dc.subject | Ιστορική αναδρομή | el |
dc.subject | Χωροταξία | el |
dc.subject | Διοίκηση | el |
dc.title | Ο Πειραιάς και το λιμάνι του | el |
dc.title.alternative | The Piraeus and its port | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.committee | Giantsi, Theodora | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένων | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis, is conducted in accordance to the Master’s program «Port Management Operations» of the University of West Attica. The main axis of this thesis, is the positioning of the port of Piraeus both in antiquity and in the present times. The content of the chapters is conducted on a theoretical level, in line with wide spectrum of management via retrospect research. The term management, is about coordination and supervision. In essence, it’s all about managing and organizing available resources for the best possible function of a venture. The operation and the management of a port establishment influences all aspects of the community in which the port operates. Its spatial planning, the services it provides, its adjustment to challenges of the times, have direct impact, not only in the local community, but also in the broader maritime lines of communication, in which the port is integrated. Since early antiquity, the port of Piraeus, is an inextricable influential factor both for the Athenian community and for the Mediterranean societies since the ancient times, up until todays globalized societies thanks to its geographic location. In the end of this thesis, we conclude that management wise, there aren’t many differences between antiquity and modern times, besides cruises and touristic expeditions. Finally, we make a few proposals for the development of the existing infrastructures. | el |