dc.contributor.advisor | Tsotsolas, Nikos | |
dc.contributor.author | Αρσενόπουλος, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T08:50:40Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T08:50:40Z | |
dc.date.issued | 2023-05-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4459 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4297 | |
dc.description.abstract | Η ψηφιοποίηση και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί σήμερα ένα σημαντικό ζήτημα, ιδιαίτερα στην ναυτιλιακή και λιμενική βιομηχανία. Δημιουργεί νέα τεχνολογικά θεμέλια αλλά και ζητήματα για τις παραγωγικές διαδικασίες και τις δυνατότητες παραγωγής, την επιχειρηματική οργάνωση και την ανάπτυξη εμπορικής και οικονομικής δραστηριότητας σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο. Η τέταρτη τεχνολογική ή βιομηχανική επανάσταση δημιουργεί ένα μείγμα παραγόντων που επιδρούν καθοριστικά στους τρόπους που σήμερα παράγονται και προσφέρονται οικονομικά αγαθά και υπηρεσίες. Από την θεωρητική ανάλυση προκύπτει ότι, η νέα τεχνολογική επανάσταση και το πλαίσιο της Ναυτιλίας 4.0, οδηγούν στο μετασχηματισμό βασισμένο στις νέες τεχνολογίες, όπου αλλάζει ριζικά την ναυτιλιακή και λιμενική βιομηχανία. Τα πλεονεκτήματα που παρέχει πλειοψηφούν στα όποια μειονεκτήματα ή κινδύνους. Ωστόσο, για τις πιθανές επιπτώσεις (κοινωνικές, οικονομικές, ατομικές) θα είναι θετικές, εφόσον οι εμπλεκόμενοι στον ναυτιλιακό κλάδο (επιχειρήσεις, εργαζόμενοι, οργανισμοί/φορείς, ακαδημαϊκή κοινότητα, κατασκευαστική κοινότητα/ναυπηγεία, επιχειρήσεις/όμιλοι ψηφιακής βιομηχανίας). | el |
dc.format.extent | 130 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ναυτιλία 4.0 | el |
dc.subject | Ψηφιακός μετασχηματισμός | el |
dc.subject | Συστήματα πλοήγησης | el |
dc.subject | Τέταρτη βιομηχανική επανάσταση | el |
dc.title | Ναυτιλία 4.0, Η επίδραση της στα συστήματα πλοήγησης | el |
dc.title.alternative | Shipping 4.0, Its impact on navigation systems | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.committee | Μπινιώρης, Σπυρίδων | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένων | el |
dc.description.abstracttranslated | Digitalization and digital transformation is an important issue today, particularly in the maritime and port industry. It creates new technological foundations and issues for production processes and capabilities, business organization and the development of
commercial and economic activity at regional and international level. The fourth technological or industrial revolution is creating a mix of factors that are having a decisive impact on the ways in which economic goods and services are currently produced and provided. The theoretical analysis shows that the new technological revolution and the Maritime 4.0 framework are leading to a transformation based on new technologies, which is radically changing the shipping and port industry. The advantages it provides outweigh any disadvantages or risks. However, for the potential impacts (social, economic, individual) will be positive, provided that the stakeholders in the maritime industry (companies, employees, organizations/operators, academia, construction community/ shipyards, digital industry companies/groups). | el |