dc.contributor.advisor | Tsotsolas, Nikos | |
dc.contributor.author | Χατζάκης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T09:24:04Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T09:24:04Z | |
dc.date.issued | 2023-05-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4461 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4299 | |
dc.description.abstract | Η λιμενική βιομηχανία στηρίζει την παγκόσμια οικονομία, ενώ διαμορφώνει και την εθνική οικονομία κρατών που κατέχουν ηγετικές θέσεις στο τομέα αυτό, όπως είναι η Κίνα. Στα πλαίσια της λειτουργίας των λιμανιών εμπλέκεται ένας μεγάλος αριθμός φορέων κι επιχειρήσεων οι οποίοι καλούνται να επιβιώνουν έναντι του ανταγωνισμού, βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες τους. Βασικό και κρίσιμο εργαλείο στην προσπάθεια αυτή αποτελεί η τεχνολογία, η οποία σημειώνοντας ραγδαία εξέλιξη κατά της τελευταίες δεκαετίες, έχει διαμορφώσει πλέον ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που αναφέρεται ως Βιομηχανία 4.0. Η τεχνητή νοημοσύνη, τα μεγάλα δεδομένα, η μηχανική μάθηση και τα ρομπότ είναι μερικές από τις κυριότερες εφαρμογές της Βιομηχανίας 4.0 οι οποίες χρησιμοποιούνται ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλέον σε όλο και περισσότερες επιχειρηματικές διαδικασίες. Ένας τομέας ο οποίος βασίζεται, σχεδόν, εξ’ ολοκλήρου στη ναυτιλία και στα λιμάνια είναι η εφοδιαστική αλυσίδα. Αναπόφευκτα, η ανάπτυξη της
τεχνολογίας και των εφαρμογών της Βιομηχανίας 4.0 έχει εισέλθει και στο κλάδο αυτό, δημιουργώντας ευκαιρίες για ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για όλα τα λιμάνια του κόσμου. Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στις εφαρμογές της Βιομηχανίας 4.0 στις εφοδιαστικές αλυσίδες στις οποίες εμπλέκονται πλοία και λιμένες και που έχουν τόσο σημαντικό δυναμικό αξιοποίησης που πλέον γίνεται λόγος και για την Εφοδιαστική Αλυσίδα 4.0. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Βιομηχανία 4.0 | el |
dc.subject | Εφοδιαστική αλυσίδα | el |
dc.subject | Εφοδιαστική αλυσίδα 4.0 | el |
dc.subject | Πλοία | el |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Industry 4.0 | el |
dc.subject | Supply chain | el |
dc.subject | Supply chain 4.0 | el |
dc.subject | Ships | el |
dc.subject | Ports | el |
dc.title | Εφοδιαστική αλυσίδα 4.0 πλοίων και λιμένων | el |
dc.title.alternative | Ships and ports supply chain 4.0 | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.committee | Μπινιώρης, Σπυρίδων | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένων | el |
dc.description.abstracttranslated | The port industry supports the global economy, while also shaping the national economy of countries that hold leading positions in this field, such as China. In the context of the operation of the ports, a large number of organizations and businesses are involved, which are called upon to survive against the competition, constantly improving their services. A key and critical tool in this effort is technology, which, having developed rapidly in recent decades, has now formed a business environment referred to as Industry 4.0. Artificial intelligence, big data, machine learning and robots are some of the main applications of Industry 4.0 which are used or can now be used in more and more business processes. One sector that relies almost entirely on shipping and ports is the supply chain. Inevitably, the development of Industry 4.0 technology and applications has also entered this industry, creating opportunities for competitive advantages for all ports in the world. This thesis refers to the applications of Industry 4.0 in the supply chains in which ships and ports are involved and which have such an important utilization potential that there is now also talk of Supply Chain 4.0. | el |