Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συγκριτική αξιολόγηση εναλλακτικών συστημάτων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων για την λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων επιλογής εξοπλισμού και εκμετάλλευσης χερσαίας ζώνης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ)

dc.contributor.advisorDROSOS, DIMITRIOS
dc.contributor.authorΧαμάκος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-06-08T11:46:52Z
dc.date.available2023-06-08T11:46:52Z
dc.date.issued2023-03-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4469
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4307
dc.description.abstractΗ Διπλωματική Εργασία αυτή εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη και Διοίκηση Λιμένων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Η Οργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη και Διοίκηση των Λιμένων είναι μια πολυσχιδής, συνεχώς μεταβαλλόμενη, διαδικασία και αποτελεί ένα πολύπλοκο αντικείμενο προς ανάλυση γεμάτο προκλήσεις. Με αφετηρία το ανωτέρω γεγονός, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η εστίαση στις λεπτομέρειες, η εις βάθος εξέταση και κατανόηση του πλαισίου λειτουργίας και των παραμέτρων που το επηρεάζουν και επηρεάζονται από αυτό, καθώς και η ορθή οριοθέτηση των στόχων, υπό την έννοια του που βρισκόμαστε και του που θέλουμε να φτάσουμε, αποτελούν τα κύρια στοιχεία που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για τη λήψη και εφαρμογή κάθε επιχειρησιακής απόφασης. Υπό το ανωτέρω γενικό πλαίσιο, η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται στοχευμένα με τους Σταθμούς Εμπορευματοκιβωτίων και εμβαθύνει στην συγκριτική αξιολόγηση των επικρατέστερων συστημάτων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με στόχο την πλήρη κατανόηση των παραμέτρων που οδηγούν στην επιλογή του καταλληλότερου συστήματος ανά περίπτωση. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται η έννοια, η σημαντικότητα και ο στόχος της εργασίας και περιγράφεται ο τρόπος προσέγγισης του θέματος, η δομή της εμπειρικής ανάλυσης και η μελέτη περίπτωσης που εξετάζεται. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται το γενικό θεωρητικό υπόβαθρο της λήψης αποφάσεων με εμβάθυνση στις διαδικασίες, στα είδη, στους τρόπους και στις τεχνικές λήψης των αποφάσεων. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο της επιχειρησιακής λειτουργίας των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων με εμβάθυνση στις λειτουργίες και στις λειτουργικές περιοχές καθώς και στα συστήματα εξοπλισμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας αναπτύσσεται το μεθοδολογικό πλαίσιο της ανάπτυξης των κατάλληλων μαθηματικών μοντέλων που οδηγούν σε τεκμηριωμένες προβλέψεις σχετικά με τον υπολογισμό της απαραίτητης χωρητικότητας του προαυλίου, του απαραίτητου εξοπλισμού και του κόστους λειτουργίας. Στο πέμπτο κεφάλαιο της εργασίας, με βάση τα μαθηματικά μοντέλα που αναπτύσσονται στο προηγούμενο κεφάλαιο, γίνεται μια εμπειρική ανάλυση με τη χρήση συγκεκριμένων αριθμητικών δεδομένων και σεναρίων, βάση των οποίων εξάγονται χρήσιμα γενικά συμπεράσματα σχετικά με τον τρόπο που τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε λιμένα μπορούν να επηρεάσουν την επιλογή της βέλτιστης λύσης. Στο έκτο κεφάλαιο της εργασίας εξετάζεται ο Λιμένας Πειραιά ως μελέτη περίπτωσης σχετικά με την υποθετική μελλοντική επέκταση του Εμπορευματικού Σταθμού του και υπολογίζονται, η απαιτούμενη πρόσθετη χωρητικότητα του προαυλίου και ο απαιτούμενος πρόσθετος εξοπλισμός, για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων. Ακολουθεί η εξέταση των εναλλακτικών συστημάτων λειτουργίας υπό το πλαίσιο του 5 λειτουργικού τους κόστους και διεξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή της πιο συμφέρουσας λύσης. Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται η ανάλυση και η διατύπωση των γενικών ευρημάτων της εργασίας και προτάσεις για την μελλοντική ανάπτυξη του θέματος. Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να βοηθήσει τα επιχειρησιακά στελέχη των Λιμένων, να κατανοήσουν πλήρως τους παράγοντες και τις παραμέτρους που επηρεάζουν τον σχεδιασμό και την επιχειρησιακή λειτουργία των εμπορευματικών σταθμών, να οριοθετούν το πλαίσιο των επιθυμητών στόχων, να αναγνωρίζουν και αξιολογούν τις διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις και τέλος να μπορούν να καταλήγουν σε τεκμηριωμένες επιχειρησιακές αποφάσεις που να υπηρετούν το όραμά τους.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣταθμοί εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.subjectΣυγκριτική αξιολόγησηel
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.subjectΛήψη αποφάσεωνel
dc.subjectΚόστος λειτουργίαςel
dc.subjectΛιμένας Πειραιάel
dc.subjectΧωρητικότητα σταθμού εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.titleΣυγκριτική αξιολόγηση εναλλακτικών συστημάτων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων για την λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων επιλογής εξοπλισμού και εκμετάλλευσης χερσαίας ζώνης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ)el
dc.title.alternativeComparative evaluation of alternative container handling systems for decision making, regarding the equipment selection and the yard exploitation, at container terminalsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.committeeTsotsolas, Nikos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΟργάνωση, Λειτουργία, Ανάπτυξη, Διοίκηση Λιμένωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές