Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας

dc.contributor.advisorKaramani, Antigoni
dc.contributor.authorΑριανούτσος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-06-08T15:31:34Z
dc.date.available2023-06-08T15:31:34Z
dc.date.issued2023-03-01
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4472
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4310
dc.description.abstractΠριν από έξι χρόνια περίπου, σε συνεργασία με την κοινότητα Μάρπησσας, ο Σύλλογος Γυναικών της περιοχής ξεκίνησε την υλοποίηση ενός λαογραφικού μουσείου, που παρουσιάζει το παραδοσιακό νησιώτικο σπίτι, τόσο από αρχιτεκτονικής άποψης όσο και από πλευράς διακόσμησης και επίπλωσης. Στην εργασία αυτή πραγματοποιείται η μελέτη της εταιρικής ταυτότητας του λαογραφικού μουσείου της Μάρπησσας Πάρου και εξετάζεται η διαδικασία σχεδιασμού της. Στόχος είναι η δημιουργία μιας ταυτότητας η οποία εκφράζει τον κυκλαδίτικο χαρακτήρα του μουσείου καθώς και την απλότητά του. Πιο συγκεκριμένα μελετώνται οι παράμετροι του λογοτύπου, η χρωματική παλέτα, η επιμέλεια γραφικών, η τυπογραφία, πιθανές εφαρμογές όπως επιστολόχαρτο, φάκελος, επαγγελματική κάρτα, καρτ ποστάλ και απόκομμα εισιτηρίου. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι κατά την ολοκλήρωση την εταιρικής ταυτότητας να επιτευχθεί η δημιουργία μίας εταιρικής ταυτότητας που θα αντιπροσωπεύει το Λαογραφικό Μουσείο της Μάρπησσας.el
dc.format.extent53el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΛαογραφικό μουσείοel
dc.subjectΚυκλάδεςel
dc.subjectΛογότυποςel
dc.subjectΤυπογραφίαel
dc.subjectΓραφικά στοιχείαel
dc.subjectΧρωματική παλέταel
dc.subjectΣύμβολοel
dc.titleΜελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότηταςel
dc.title.alternativeStudy and design of brand identityel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeGATSOU, CHRYSOULA
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedAlmost six years ago, in collaboration with the community of Marpissa, the Association of Women in the region created the Folk Art Museum of Marpissa, which displays the traditional home of the island Paros and Cyclades in general, both in architectural terms and in terms of old decoration, objects, tools and furniture. The main topic of this thesis is the study of the brand identity of the “Folk Art Museum of Marpissa” and the exploration of the designing process. The objective of this thesis is to create a brand identity which represents the Cycladic features and character of the museum and also its simplicity. Therefore, through this thesis we study the designing process of the logotype, the symbol, the colour palette, the graphic elements, the typography and the application of our identity on mockups such as business cards and stationary in general, card postals, museum tickets etc. The purpose of this thesis is the creation of a brand identity which will presents the character of the “Folk Art Museum of Marpissa”.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές