Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πλεονεκτήματα και περιορισμοί στη χρήση ηλεκτρονικών φορτωτικών στη ναυτιλία

dc.contributor.advisorΚορρές, Αλκιβιάδης-Ιωάννης
dc.contributor.authorΛουκάκης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-06-13T11:23:27Z
dc.date.available2023-06-13T11:23:27Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4482
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4320
dc.description.abstractΗ μεγάλης κλίμακας μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών στις αρχές του 19ου αιώνα κατέστησε αναγκαία μια καινοτόμο εταιρική δομή. Οι αρχικοί στόχοι ήταν η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, η επιτάχυνση των επισκευών, η εξασφάλιση ολοκληρωμένης μεταφοράς και η μείωση των κεφαλαιουχικών δαπανών. Τα μέρη οδηγήθηκαν στην αναζήτηση του καλύτερου φορτίου ή πλοίου που θα τους εξυπηρετούσε με τη μετακίνηση και την αποστολή προϊόντων. Εκτός από την υπογραφή σύμβασης πώλησης με τον πωλητή του αγαθού, ο αγοραστής συμφώνησε επίσης να μεταφερθεί με σύμβαση ναύλωσης. Παρουσιάζοντας την ισχύουσα νομοθεσία και τις διάφορες διαδικασίες που ισχύουν κατά την εκτέλεση μιας ναυτιλιακής μεταφοράς, το επίσημο έγγραφο μεταφοράς φορτωτική (Bill of Landing) θα εξεταστεί τόσο νομικά όσο και πρακτικά στην παρούσα διπλωματική εργασία. Για θέματα που αφορούν τη θαλάσσια μεταφορά, η φορτωτική αποτελεί εδώ και πολύ καιρό σημείο αναφοράς. Η συμφωνία αυτή είναι καθοριστικής σημασίας για την κατανομή των υποχρεώσεων, των δεσμεύσεων και των δικαιωμάτων που ελέγχουν τη νόμιμη μεταφορά εμπορευμάτων λόγω της φύσης, των λειτουργιών και του νομικού της πλαισίου. Στο πρώτο κεφάλαιο θα ορίσουμε τη φορτωτική και θα δώσουμε μια σύντομη επισκόπηση της ιστορικής της εξέλιξης. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν σε μεγαλύτερο βάθος οι διάφορες μορφές φορτωτικών, οι σκοποί τους και οι ισχύοντες νόμοι. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθούν όλα τα συστήματα υποκατάστασης της φορτωτικής και, φυσικά, θα καλυφθεί η ιδέα και η εφαρμογή της ηλεκτρονικής φορτωτικής. Θα συζητήσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης της ηλεκτρονικής φορτωτικής, καθώς και κάθε σχετικό νομικό ζήτημα, καθώς πρόκειται για την πιο σύγχρονη μέθοδο διακίνησης εγγράφων. Το τρίτο κεφάλαιο θα περιλαμβάνει μια κριτική όλων των προηγούμενων προσπαθειών αντικατάστασης της συμβατικής φορτωτικής από ένα ηλεκτρονικό έντυπο φορτωτικής. Θα καλύψουμε επίσης το κρίσιμο ζήτημα του κατά πόσον η ψηφιακή έκδοση της φορτωτικής θα μπορούσε να έχει την ίδια νομική υπόσταση με την έντυπη έκδοση, η οποία είναι απαραίτητη για την ομαλή μετάβαση σε μια ηλεκτρονική φορτωτική. Στο τελευταίο κεφάλαιο θα παραθέσουμε τα συμπεράσματά μας μετά την εξέταση αυτού του πιεστικού ζητήματος, καθώς και ορισμένες ιδέες/σκέψεις για νέους κανόνες που θα διευκόλυναν και θα απλοποιούσαν τη μετάβαση σε μια ηλεκτρονική φορτωτική. Προκειμένου να κατανοήσουν οι αναγνώστες σε βάθος τη φορτωτική, ο πρώτος στόχος της διατριβής είναι να τους δώσει βασικές πληροφορίες. Ο δεύτερος στόχος της είναι να δώσει στους αναγνώστες μια βαθύτερη κατανόηση του κρίσιμης σημασίας θέματος της ηλεκτρονικής φορτωτικής και της πιθανής νέας εποχής για τις θαλάσσιες μεταφορές.el
dc.format.extent49el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονική φορτωτικήel
dc.subjectΣυμβατική φορτωτικήel
dc.subjectΦορτωτικήel
dc.subjectSeaDocsel
dc.subjectCMIRulesel
dc.subjectBoleroel
dc.titleΠλεονεκτήματα και περιορισμοί στη χρήση ηλεκτρονικών φορτωτικών στη ναυτιλίαel
dc.title.alternativeAdvantages and limitations in the use of electronic bill of ladings in shippingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.description.abstracttranslatedThe large-scale transportation of goods and passengers in the early 19th century necessitated an innovative corporate structure. The initial goals were to strengthen the human workforce, speed up repairs, ensure integrated transportation, and reduce capital expenditures. The parties were led to search for the best cargo or ship that would serve them with the movement and shipment of goods. In addition to signing a sales contract with the seller of the goods, the buyer also agreed to be transported under a charter contract. Presenting the applicable legislation and the various procedures that apply during the execution of a maritime transport, the official document of freight transport (Bill of Lading) will be examined both legally and practically in this thesis. For issues related to sea transport, the Bill of Lading has long been a reference point. This agreement is of crucial importance for the distribution of obligations, commitments, and rights that control the lawful transport of goods due to its nature, functions, and legal framework. In the first chapter, we will define the Bill of Lading and provide a brief overview of its historical development. We will then present in greater depth the various forms of Bills of Lading, their purposes, and the applicable laws. In the second chapter, all the substitution systems of the bill of lading will be analyzed, and of course, the idea and application of electronic bills of lading will be covered. We will discuss the advantages and disadvantages of using electronic bills of lading, as well as any relevant legal issues, as it is the most modern method of document transportation. The third chapter will include a review of all previous attempts to replace the conventional bill of lading with an electronic version. We will also cover the critical issue of whether the digital version of the bill of lading could have the same legal status as the paper version, which is essential for a smooth transition to an electronic bill of lading. In the final chapter, we will present our conclusions after examining this pressing issue, as well as some ideas/thoughts for new rules that would facilitate and simplify the transition to an electronic bill of lading. To help readers understand the bill of lading in-depth, the first goal of the thesis is to provide them with basic information. The second goal is to give readers a deeper understanding of the critically important topic of electronic bills of lading and the possible new era for marine transportation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές