Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στον Μαραθώνα

dc.contributor.advisorΜαρκίδου, Αναστασία
dc.contributor.authorΚότσι, Λάμπρος
dc.date.accessioned2023-07-18T07:45:04Z
dc.date.available2023-07-18T07:45:04Z
dc.date.issued2023-07-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4702
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4540
dc.description.abstractΣτο πρώτο μέρος της εργασίας εισάγεται το γενικότερο πλαίσιο της φωτογραφικής πρακτικής που ακολουθήθηκε, η οποία εντάσσεται στο «καλλιτεχνικό ντοκουμέντο». Εξηγούνται οι διαφορές του καλλιτεχνικού ντοκουμέντου σε σχέση με το ντοκουμέντο στοχεύοντας αποκλειστικά στην τεκμηρίωση, ενώ γίνεται μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση στις διαφορετικές μορφές που έχει πάρει. Στην συνέχεια γίνεται μια αναφορά στην ιστορία του φωτογραφικού πορτραίτου και στο έργο «Strangers Passing» του Joel Sternfeld. Ειδικότερα, αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο αντλούνται πληροφορίες από ένα πορτραίτο με παραδείγματα από την συγκεκριμένη ενότητα. Στη συνέχεια αναλύεται το έργο «Sleeping by the Mississippi» του Alec Soth και δίδεται έμφαση στην συνεισφορά της φωτογραφίας τοπίου στην διεύρυνση του κοινωνικού χώρου, στον οποίο παρουσιάζονται οι φωτογραφιζόμενοι. Συμπληρωματικά εξηγείται η σημασία της πρακτικής της περιπλάνησης που αποτελεί συστατικό στοιχείο της παρούσας εργασίας. Το τρίτο και τελευταίο μέρος επικεντρώνεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής του Μαραθώνα, στην οποία πραγματοποιήθηκε το έργο.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠορτραίτοel
dc.subjectΠεριπλάνησηel
dc.subjectΦωτογραφία τοπίουel
dc.subjectΚαλλιτεχνικό ντοκουμέντοel
dc.subjectΑποστασιοποιημένο ύφοςel
dc.titleΣτον Μαραθώναel
dc.title.alternativeIn Marathonel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠάσχου, Ηώ
dc.contributor.committeeΜαχιάς, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThe first part of the thesis introduces the term artistic documentary and analyzes its differences with documentary, its history, and the different paths it takes. Continuously, the thesis introduces a brief history of the photographic portrait and analyzes the way we read portraits employing as case study the work of Joel Sternfeld «Strangers Passing». Additionally, according to the thesis Alec Soth’s project «Sleeping by the Mississippi» contributes to the significant role of landscape pictures in adding more depth to a series of portrait photographs. Furthermore, the art of wandering is a key element in the project. The thesis concludes by focusing on the unique characteristics of the Marathonas area, which is presented in my photographic projectel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές