Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι Βιβλιοθήκες στον 21ο αιώνα

dc.contributor.advisorKyriaki-Manessi, Daphne
dc.contributor.authorΚοζάνη, Μαρία
dc.date.accessioned2023-07-19T07:25:01Z
dc.date.available2023-07-19T07:25:01Z
dc.date.issued2023-12-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4723
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4561
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην εξέλιξη των βιβλιοθηκών στον 21ο αιώνα, με έμφαση στη μετάβασή τους σε ψηφιακές μορφές και την παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών. Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες έχει αποδειχθεί ότι έχουν θετικό αντίκτυπο στην εκπαίδευση και την ανεξάρτητη μάθηση, καθώς παρέχουν εύκολη πρόσβαση σε ποιοτικούς πόρους μάθησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ποιοτική μέθοδο, καθώς γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση της σύγχρονης ξένης και ελληνικής βιβλιογραφίας, εστιάζοντας στην τεχνολογική εξέλιξη και τη διαχείριση των δεδομένων από τις βιβλιοθήκες. Επίσης, αναλύονται τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τις επίσημες ιστοσελίδες των παγκόσμιων και εγχώριων βιβλιοθηκών, εστιάζοντας στις νέες υπηρεσίες που προσφέρονται και την προσέγγιση του κοινού μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Ολοκληρώνοντας, η έρευνα εστιάζει στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και την προσαρμογή των βιβλιοθηκών στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής. Παραδείγματα αυτών των υπηρεσιών περιλαμβάνουν την πρόσβαση σε ψηφιακά βιβλία, ηλεκτρονικά άρθρα και άλλους ψηφιακούς πόρους. Ακόμα, διευκολύνεται η εξ αποστάσεως πρόσβαση του κοινού σε βιβλιοθηκονομικές υπηρεσίε για την παροχή βοήθειας και συμβουλών στους χρήστες, καθώς και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων που προωθούν την παιδαγωγική και επιμορφωτική αξία των βιβλιοθηκών. Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες έχουν, επίσης, ανοίξει τον δρόμο για τη διεθνή συνεργασία μεταξύ αυτών αλλά και τη δημιουργία ψηφιακών κοινοτήτων, όπου οι χρήστες μπορούν να ανταλλάσσουν γνώσεις, να συνεργάζονται και να συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες μάθησης. Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας, αποτελεί πρόκληση για τις βιβλιοθήκες, καθώς αναγκάζονται να προσαρμόζονται και να αναπτύσσονται διαρκώς για να παραμείνουν σύγχρονες και χρήσιμες για την κοινωνία. Οι παραδοσιακές βιβλιοθήκες αντιμετωπίζουν συνεχώς νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες τους και παρέχοντας πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο. Με αυτόν τον τρόπο, συνεχίζουν να προωθούν τη γνώση, την εκπαίδευση και την προσβασιμότητα στην πληροφορία σε όλους τους πολίτες. Συνοψίζοντας, οι βιβλιοθήκες προσφέρουν έναν πολύτιμο πολιτιστικό πόρο και αποτελούν ζωτικό μέρος της εκπαιδευτικής, επιστημονικής και κοινωνικής υποδομής μιας κοινωνίας.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΒιβλιοθήκηel
dc.subjectΨηφιακή βιβλιοθήκηel
dc.subjectΠαραδοσιακή βιβλιοθήκηel
dc.subjectΨηφιακές συλλογέςel
dc.subjectCovid-19el
dc.titleΟι Βιβλιοθήκες στον 21ο αιώναel
dc.title.alternativeLibraries in the 21th centuryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKoulouris, Alexandros
dc.contributor.committeeKyprianos, Konstantinos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.contributor.masterΔιαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσείαel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis focuses on the evolution of libraries in the 21st century, with an emphasis on their transition to digital formats and the provision of new digital services. Digital libraries have been proven to have a positive impact on education and independent learning, as they provide easy access to high-quality learning resources. The research was conducted using a qualitative method, as it involves a literature review of contemporary foreign and Greek literature, focusing on technological advancements and data management by libraries. Additionally, the data collected from the official websites of global and domestic libraries are analyzed, with a focus on the new services offered and the approach to the public through online platforms. Furthermore, the research focuses on the development of new services and the adaptation of libraries to the needs of the digital era. Examples of these services include access to digital books, electronic articles, and other digital resources. Moreover, remote access to librarians for assistance and guidance to users is facilitated, along with the development of educational programs and activities that promote the pedagogical and informative value of libraries. Digital libraries have also paved the way for international collaboration among libraries and the creation of digital communities, where users can exchange knowledge, collaborate, and participate in various learning activities. The continuous evolution of technology poses a challenge for libraries as they are constantly required to adapt and evolve to remain modern and useful for society. Traditional libraries continuously face new challenges and opportunities, adapting their services and providing access to digital content. In this way, they continue to promote knowledge, education, and accessibility to information for all citizens. In summary, libraries offer a valuable cultural resource and are a vital part of the educational, scientific, and social infrastructure of a society.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές