Show simple item record

Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκπαιδευτική ρομποτική και την εκπαίδευση STEM

dc.contributor.advisorChatzopoulos, Avraam
dc.contributor.authorΚαραφλής, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2023-07-20T09:27:56Z
dc.date.available2023-07-20T09:27:56Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4747
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4585
dc.description.abstractΣτην αγορά υπάρχει πληθώρα εκπαιδευτικού λογισμικού (εφαρμογές, προγράμματα, site, κλπ.) μ’ ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αξιοποιούνται στην εκπαίδευση όλων βαθμίδων (προσχολική, α’ θμια, β’θμια, γ’θμια) και ιδιαίτερα στην εκπαιδευτική ρομποτική και εκπαίδευση STEM. Σκοπός της διπλωματικής είναι η βιβλιογραφική αναζήτηση (επιστημονικές βάσεις δεδομένων, πρακτικά συνεδρίων, Google Play, Apple App Store, Διαδίκτυο), η παρουσίαση, η ανάλυση βάση προτύπου, η αξιολόγηση και η βαθμολόγηση προϊόντων λογισμικού που αξιοποιούνται στην Εκπαιδευτική Ρομποτική και στην Εκπαίδευση STEM όπως: α) προγράμματα, β) εφαρμογές (apps) για tablets, smart phone, γ) προσομοιωτές (simulators), και δ) γλώσσες προγραμματισμού για την Εκπαιδευτική Ρομποτική. Στόχοι της διπλωματικής εργασίας: Η βιβλιογραφική ανασκόπηση εκπαιδευτικών εφαρμογών για χρήση στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με περαιτέρω σκοπό την αξιολόγηση τους ως προς την επίτευξη συγκεκριμένων εκπαιδευτικών στόχων. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση ρουμπρικών αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού και η σύνταξη νέου. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εφαρμογών, κατηγοριοποίηση και ταξινόμηση τους βάση συγκεκριμένων κριτηρίων.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectΕκπαίδευση STEMel
dc.subjectRubricel
dc.subjectSTEMel
dc.subjectSTEM educationel
dc.subjectEducational roboticsel
dc.subjectΛογισμικόel
dc.titleΑξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκπαιδευτική ρομποτική και την εκπαίδευση STEMel
dc.title.alternativeEvaluation of educational software for educational robotics and STEM educationel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣκλαβούνου, Ελένη-Ορσαλία
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedThere is an abundance of educational software on the market (applications, programs, sites, etc.) with interesting educational activities that are used in the education of all levels (preschool, primary, secondary, tertiary) and especially in educational robotics and STEM education . The purpose of the diploma is the bibliographic search (scientific databases, conference proceedings, Google Play, Apple App Store, Internet), the presentation, the analysis based on a template, the evaluation and the grading of software products that are used in Educational Robotics and STEM Education such as : a) programs, b) apps for tablets, smart phones, c) simulators, and d) programming languages for Educational Robotics. Objectives of the thesis: The bibliographic review of educational applications for use in preschool and primary education, with the further aim of evaluating them in terms of achieving specific educational goals. The literature review of educational software evaluation rubrics and the drafting of a new one. The evaluation of educational applications, their categorization and classification based on specific criteria.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές