dc.contributor.advisor | Chatzopoulos, Avraam | |
dc.contributor.author | Καραφλής, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2023-07-20T09:27:56Z | |
dc.date.available | 2023-07-20T09:27:56Z | |
dc.date.issued | 2023-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4747 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4585 | |
dc.description.abstract | Στην αγορά υπάρχει πληθώρα εκπαιδευτικού λογισμικού (εφαρμογές, προγράμματα, site, κλπ.) μ’ ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αξιοποιούνται στην εκπαίδευση όλων βαθμίδων (προσχολική, α’ θμια, β’θμια, γ’θμια) και ιδιαίτερα στην εκπαιδευτική ρομποτική και εκπαίδευση STEM. Σκοπός της διπλωματικής είναι η βιβλιογραφική αναζήτηση (επιστημονικές βάσεις δεδομένων, πρακτικά συνεδρίων, Google Play, Apple App Store, Διαδίκτυο), η παρουσίαση, η ανάλυση βάση προτύπου, η αξιολόγηση και η βαθμολόγηση προϊόντων λογισμικού που αξιοποιούνται στην Εκπαιδευτική Ρομποτική και στην Εκπαίδευση STEM όπως: α) προγράμματα, β) εφαρμογές (apps) για tablets, smart phone, γ) προσομοιωτές (simulators), και δ) γλώσσες προγραμματισμού για την Εκπαιδευτική Ρομποτική. Στόχοι της διπλωματικής εργασίας: Η βιβλιογραφική ανασκόπηση εκπαιδευτικών εφαρμογών για χρήση στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με περαιτέρω σκοπό την αξιολόγηση τους ως προς την επίτευξη συγκεκριμένων εκπαιδευτικών στόχων. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση ρουμπρικών αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού και η σύνταξη νέου. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εφαρμογών, κατηγοριοποίηση και ταξινόμηση τους βάση συγκεκριμένων κριτηρίων. | el |
dc.format.extent | 141 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτική ρομποτική | el |
dc.subject | Εκπαίδευση STEM | el |
dc.subject | Rubric | el |
dc.subject | STEM | el |
dc.subject | STEM education | el |
dc.subject | Educational robotics | el |
dc.subject | Λογισμικό | el |
dc.title | Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκπαιδευτική ρομποτική και την εκπαίδευση STEM | el |
dc.title.alternative | Evaluation of educational software for educational robotics and STEM education | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σκλαβούνου, Ελένη-Ορσαλία | |
dc.contributor.committee | Drosos, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.description.abstracttranslated | There is an abundance of educational software on the market (applications, programs, sites, etc.) with interesting educational activities that are used in the education of all levels (preschool, primary, secondary, tertiary) and especially in educational robotics and STEM education . The purpose of the diploma is the bibliographic search (scientific databases, conference proceedings, Google Play, Apple App Store, Internet), the presentation, the analysis based on a template, the evaluation and the grading of software products that are used in Educational Robotics and STEM Education such as : a) programs, b) apps for tablets, smart phones, c) simulators, and d) programming languages for Educational Robotics. Objectives of the thesis: The bibliographic review of educational applications for use in preschool and primary education, with the further aim of evaluating them in terms of achieving specific educational goals. The literature review of educational software evaluation rubrics and the drafting of a new one. The evaluation of educational applications, their categorization and classification based on specific criteria. | el |