Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη ναυτικών ατυχημάτων με εμπλεκόμενες επικίνδυνες ουσίες κατά την περίοδο 1992-2022

dc.contributor.advisorΦραγκιαδάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΜπιλιούσης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-07-21T06:25:26Z
dc.date.available2023-07-21T06:25:26Z
dc.date.issued2023-06-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4758
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4596
dc.description.abstractΤα ναυτικά ατυχήματα όπου υπάρχουν διαρροές πετρελαίου και άλλων επικίνδυνων ουσιών στη θάλασσα αποτελούν ένα από τα πιο σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα παγκοσμίως. Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθώ με τη στατιστική μελέτη και ανάλυση ναυτικών ατυχημάτων διάφορων τύπων πλοίων κατά την χρονική περίοδο 1992-2022. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή στους όρους ναυτικό ατύχημα, ρύπανση, επικίνδυνες ουσίες και αναλύονται τα αίτια και οι συνέπειες αυτών στο περιβάλλον αλλά και σε διάφορους τομείς της κοινωνίας όπως είναι η οικονομία αλλά και η ανθρώπινη υγεία. Επιπλέον, αναλύονται οι μέθοδοι που έχουν χρησιμοποιήσει τόσο ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός(IMO) όσο και τα κράτη με σκοπό την πρόληψη την ρύπανσης αλλά και την επιτυχή αντιμετώπιση αυτής. Τέλος, στο δεύτερο κεφάλαιο ακολουθεί η διαδικασία της μελέτης των ατυχημάτων αυτών με σκοπό την διεξαγωγή επιστημονικών συμπερασμάτων. Πιο συγκεκριμένα συμπεριλήφθηκαν οχτώ τύποι πλοίων όπου περιλαμβάνονται τα Bulk Carriers,τα κρουαζιερόπλοια, τα αλιευτικά, τα General Cargo,τα LPG,τα LNG,τα δεξαμενόπλοια και τα Ro-Ro Passenger και αναλύθηκαν 1487 ατυχήματα κατά την περίοδο αυτήν.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectIMOel
dc.subjectΝαυτικά ατυχήματαel
dc.subjectΡύπανση περιβάλλοντοςel
dc.titleΜελέτη ναυτικών ατυχημάτων με εμπλεκόμενες επικίνδυνες ουσίες κατά την περίοδο 1992-2022el
dc.title.alternativeStudy and analysis of ship accidents with hazardous substances involved during the period 1992-2022el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠέππα, Σοφία
dc.contributor.committeeΙακωβίδης, Ισίδωρος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedShip accidents where oil and other hazardous substances are involved are one of the most serious environmental problems worldwide. In the current diploma thesis I will deal with the statistical study and analysis of ship accidents of various types of ships during the period 1992-2022. In the first chapter, an introduction is made to the terms marine accident, pollution, dangerous substances and the causes and consequences of these are analyzed in the environment and in various sectors of society such as the economy and human health. In addition, the methods used by both the International Maritime Organization (IMO) and the states in order to prevent pollution as well as successfully deal with it are analyzed. Finally, in the second chapter follows the process of studying these accidents in order to draw scientific conclusions. More specifically, eight ship types including Bulk Carriers, Cruise Ships, Fishing Vessels, General Cargo, LPG, LNG, Tankers and Ro-Ro Passengers were included and 1487 accidents were analyzed during this period.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές