Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σοβαρό παιχνίδι προσομοίωσης εκκένωσης εκπαιδευτικού ιδρύματος σε περιπτώσεις φωτιάς, πλημμύρας ή σεισμού

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΜπίλη, Σοφία
dc.date.accessioned2023-07-21T07:44:17Z
dc.date.available2023-07-21T07:44:17Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4769
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4607
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική ασχολείται με την ανάλυση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου σοβαρού παιχνιδιού, το οποίο στοχεύει να προσομοιώσει την εκκένωση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, οι οποίες περιλαμβάνουν την φωτιά, τον σεισμό και την πλημμύρα. Αναλυτικότερα, το σοβαρό αυτό παιχνίδι δημιουργήθηκε με την χρήση της πλατφόρμας Unity, η οποία προσφέρει πολλές δυνατότητες και εργαλεία. Έχει ως σκοπό την ενημέρωση των μαθητών δημοτικού και γυμνασίου πάνω στους κινδύνους των φυσικών καταστροφών, καθώς και στην εκμάθηση των πρωτοκόλλων εκκένωσης, με την χρήση εξειδικευμένων ερωτήσεων, προκειμένου να μπορούν να αντεπεξέλθουν ορθά στις ανάλογες συνθήκες. Για την καλύτερη αλληλεπίδραση των χρηστών με τον πρόγραμμα έγινε ενσωμάτωση τεχνικών θετικής και αρνητικής ανατροφοδότησης, καθώς και ακολουθήθηκαν μοντέλα δημιουργίας παιχνιδιών με την πρόθεση της δημιουργίας ενός προσιτού χώρου, ο οποίος θα είχε ως τελικό στόχο την διαδραστική και αποτελεσματική διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Το παιχνίδι δίνει την δυνατότητα αναπαράστασης και δημιουργίας οποιουδήποτε εκπαιδευτικού ιδρύματος, θέτοντας με τον τρόπο αυτό πιο προσωποποιημένη την εμπειρία των χρηστών και παρέχει δυνατότητες για καλύτερη προσομοίωση και εκμάθηση των μαθητών. Τέλος, στο έγγραφο αναλύονται εκτενέστερα οι μεθοδολογίες που ακολουθήθηκαν για να ολοκληρωθεί αυτή η έρευνα, καθώς και παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική του σοβαρού παιχνιδιού, η οποία περιλαμβάνει τις στατικές σκηνές και τις πίστες, μέσα από τις οποίες ο χρήστης καλείται να εξετάσει τις γνώσεις του.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣοβαρό παιχνίδιel
dc.subjectΕκκένωση εκπαιδευτικού ιδρύματοςel
dc.subjectΤρισδιάστατα παιχνίδια πλατφόρμαςel
dc.subjectΦυσική καταστροφήel
dc.subjectUnityel
dc.subjectΑνάπτυξη παιχνιδιώνel
dc.titleΣοβαρό παιχνίδι προσομοίωσης εκκένωσης εκπαιδευτικού ιδρύματος σε περιπτώσεις φωτιάς, πλημμύρας ή σεισμούel
dc.title.alternativeSerious game for educational institution evacuation in case of fire, flood or earthquakeel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis focuses on the analysis, design and implementation of a 3D serious game, which aims to simulate the evacuation of educational institutions in three different cases of natural disasters, which include fire, earthquake and flood. In more detail, this serious game was created using the Unity platform, which offers many possibilities and tools. It aims to inform elementary and high school students about the risks of natural disasters, as well as learning the evacuation protocols, using specialized questions, so that they can properly react and behave in the corresponding conditions. For better user interaction with the program, positive and negative feedback techniques were integrated, as well as game creation models were followed with the intention of creating an accessible space, which would have as its final goal the interactive and effective education of students. This serious game provides the potential for representation and creation of any educational institution, thereby making the user experience more personalized and creating opportunities for better evacuation simulation and student learning. Finally, this thesis elaborates on the methodologies followed to complete the research project and it also presents the architecture of the serious game, which includes the static scenes and the levels through which the users are able to examine their knowledge.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές