Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση του LNG ως καύσιμο πλοίων και οι επιπτώσεις της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία στην γενικότερη υιοθέτηση της

dc.contributor.advisorΚορρές, Αλκιβιάδης-Ιωάννης
dc.contributor.authorΣούγιαννη, Μαρία
dc.date.accessioned2023-07-23T08:40:27Z
dc.date.available2023-07-23T08:40:27Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4783
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4621
dc.description.abstractΑυτό το δοκίμιο θα διερευνήσει την υιοθέτηση του LNG ως καυσίμου πλοίων καθώς και τον αντίκτυπο της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία στην υιοθέτηση του LNG ως θαλάσσιου καυσίμου. Θα εξετάσει τις προκλήσεις που έχει θέσει η εισβολή στην ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης και τα μέτρα που έχει λάβει η ΕΕ για να μειώσει την εξάρτησή της από το ρωσικό αέριο. Θα συζητηθεί επίσης ο ρόλος του LNG ως καθαρότερης εναλλακτικής λύσης στα παραδοσιακά καύσιμα πλοίων και η δυνατότητα αυξημένης υιοθέτησης στο μέλλον. Αναλύοντας αυτούς τους παράγοντες, αυτό το δοκίμιο στοχεύει να παρέχει μια ολοκληρωμένη κατανόηση του LNG ως θαλάσσιο καύσιμο καθώς και του αντίκτυπου της ρωσικής εισβολής στον ενεργειακό τομέα και στην υιοθέτηση του. Αυτή η εργασία σχετικά με την εφαρμογή του LNG ως καυσίμου πλοίων σε τρέχοντα πλοία και με την Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία είναι το αποτέλεσμα βιβλιογραφικής έρευνας. Ξεκίνησα τη βιβλιογραφική μου έρευνα αναζητώντας και συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με το LNG ως θαλάσσιο καύσιμο μέσω πηγών όπως το Science Direct, το Bibliotècnica και το Google Scholar. Η πλειοψηφία των πληροφοριών που συλλέχθηκαν ήταν αναφορές και οδηγίες από διαφορετικούς νηογνώμονες και ναυτιλιακούς οργανισμούς και επίσης βρήκα άρθρα, βιβλία και ιστότοπους. Στη συνέχεια, αναζήτησα και συνέλεξα πιο εστιασμένες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή του LNG στα πλοία και η επιρροή του πολέμου της Ρωσίας στην υιοθέτηση του, προκειμένου να προσδιορίσω τους στόχους αυτής της εργασίας. Στη συνέχεια, ανέπτυξα μια δομή που περιλάμβανε όλους τους στόχους που τέθηκαν για το έργο και ξεκίνησα αναλύοντας με τα βασικά μέρη μιας βιβλιογραφικής έρευνας.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectLNGel
dc.subjectΚαύσιμα πλοίωνel
dc.subjectΡωσίαel
dc.subjectΟυκρανίαel
dc.subjectΡωσο-Ουκρανικός πόλεμοςel
dc.subjectΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.titleΗ χρήση του LNG ως καύσιμο πλοίων και οι επιπτώσεις της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία στην γενικότερη υιοθέτηση τηςel
dc.title.alternativeThe use of LNG as marine fuel and the effects of the russian invasion in Ukraine on its wider adoptionel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές