Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική ανάπτυξη ενδοχώρας λιμένα Θεσσαλονίκης

dc.contributor.advisorΒαγγέλας, Γεώργιος
dc.contributor.advisorLekakou, Maria
dc.contributor.authorΞάνθης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2021-03-24T12:50:40Z
dc.date.available2021-03-24T12:50:40Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/486
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-337
dc.description.abstractΗ εργασία εξετάζει αρχικά την παρούσα κατάσταση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Γίνεται αναφορά στο σημαντικό ρόλο του λιμανιού και την ιστορική αλληλεξάρτηση που υπάρχει μεταξύ της πόλης της Θεσσαλονίκης και του λιμένα της. Ακολουθεί επισκόπηση της παρούσας κατάστασης του λιμανιού και του σημαντικού έργου που βρίσκεται σε εξέλιξη για την επέκταση της 6ης προβλήτας του. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης για την ενδοχώρα του λιμένα Θεσσαλονίκης. Δίδεται ο ορισμός της ενδοχώρας που δραστηριοποιείται ο λιμένας και αναλύονται οι τύποι συνδέσεων που διατηρούνται στη σχέση λιμένα Θεσσαλονίκης και ενδοχώρας αυτού. Εξετάζονται και αναλύονται τα χαρακτηριστικά, ως προς την συνδεσιμότητα και την εμπορευματική κίνηση γενικού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων, για τα ανταγωνιστικά λιμάνια που βρίσκονται στην Βαλκανική ενδοχώρα του λιμένα Θεσσαλονίκης. Επιπρόσθετα γίνεται επισκόπηση των οικονομικών στοιχείων των Βαλκανικών αυτών χωρών με σκοπό να δοθεί μια πληρέστερη εικόνα αυτών ως προς το οικονομικό τους μέγεθος με στόχο να αναδειχθούν οι πιο ανταγωνιστικές οικονομίες. Μια σημαντική αναφορά γίνεται για τους δείκτες συνδεσιμότητας ενός λιμένα με την ενδοχώρα του και σχετική εφαρμογή των δεικτών αυτών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Εξετάζεται η ορθότητα για τον σχεδιασμό και την λειτουργία dry ports από τον Ο.Λ.Θ. Α.Ε στη Βουλγαρία, τη Π.Γ.Δ.Μ. και τη Σερβία. Στη συνέχεια παρουσιάζονται επιγραμματικά τα εμπορευματικά κέντρα που βρίσκονται στην ενδοχώρα του λιμένα Θεσσαλονίκης καθώς και τα Ευρωπαϊκά και Εθνικά προγράμματα που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη και την διαμόρφωση των δικτύων συνδεσιμότητας. Τέλος, πραγματοποιείται έρευνα πεδίου που έχει ως στόχο να αναδείξει τις εμπειρικές απόψεις των χρηστών του λιμένα Θεσσαλονίκης για τη χρήση των δικτύων συνδεσιμότητας του λιμένα με την Βαλκανική χερσόνησο.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυνδεσιμότηταel
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subjectΛιμένας Θεσσαλονίκηςel
dc.subjectΕνδοχώραel
dc.subjectContainersel
dc.subjectConnectivityel
dc.subjectPort of Thessalonikiel
dc.titleΣτρατηγική ανάπτυξη ενδοχώρας λιμένα Θεσσαλονίκηςel
dc.title.alternativeStrategic development of Thessaloniki’s port hinterlandel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.committeeNikitakos, Nikitas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.description.abstracttranslatedThe paper first examines the current situation for the port of Thessaloniki. Reference is made to the important role of the port and the historical interdependence that exists between the city of Thessaloniki and its port. The following paper is an overview of the current condition of the portand the important project that is in progress for the expansion of its 6th pier. Moreover, this is an assessment of the current situation for the hinterland of the port of Thessaloniki. The definition of the hinterland, where the port operates, is given and the types of connections maintained in the relationship between the port of Thessaloniki and its hinterland are analyzed. The characteristics, in terms of connectivity and the movement of general cargo and containers, for the competing ports located in the Balkan hinterland of the port of Thessaloniki are examined and analyzed. In addition, the economic data of these Balkan countries are reviewed in order to give a more complete overview of their economic size in order to highlight the most competitive economies. An important report is made on the connectivity indicators of a port with its hinterland and the relevant implementation of these indicators in the port of Thessaloniki. These rates prove the accuracy of the design and operation of dry port by the O.L.T.H. SA in Bulgaria, FYROM and Serbia. The following paper is an overview of the freight centers located in the hinterland of the port of Thessaloniki as well as the European and National programs that aim to develop and configure connectivity networks. Finally, a field research is carried out that aims to highlight and compare the views of users of the port of Thessaloniki and its connectivity networks with the Balkan Peninsula.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές