dc.contributor.advisor | Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Χατζηανδρέου, Αντώνιος Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2023-07-30T20:09:09Z | |
dc.date.available | 2023-07-30T20:09:09Z | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4913 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4751 | |
dc.description.abstract | Είναι ήδη ευρέως αποδεκτό ότι υπάρχει έλλειψη ικανών αξιωματικών και ναυτικών, και η κατάσταση αυτή είναι πιθανό να επιδεινωθεί σύντομα. Προκειμένου να σταθεροποιηθεί στρατηγικά και να διευκολυνθεί η ροή εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις προκλήσεις που επηρεάζουν την πρόσληψη ναυτικών. Το παρόν δοκίμιο προσπαθεί να αναλύσει τη θεσμική δομή, τις συμφωνίες και τους κανόνες που αφορούν τις ανησυχίες για τη ναυτική εργασία και την επιλογή του μεγέθους του πληρώματος. Ξεκινάμε περιγράφοντας τις κύριες οικονομικές τάσεις και κινητήριες δυνάμεις που επηρεάζουν την πρόσληψη πληρωμάτων στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο της ναυτιλίας. Ως σημαντικές συνιστώσες στη διαμόρφωση και τη σύνθεση του πληρώματος, παραθέτουμε επίσης τις εθνικές και
διεθνείς απαιτήσεις. Στη συνέχεια αναφέρονται τα βήματα που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 124 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτική εργασία | el |
dc.subject | Πληρώματα πλοίων | el |
dc.subject | Διεθνείς κανονισμοί ναυτικής εργασίας | el |
dc.subject | Διεθνείς συμβάσεις εργασίας | el |
dc.subject | Ναυτικό επάγγελμα | el |
dc.subject | Διεθνείς συμβάσεις | el |
dc.title | Ναυτική εργασία και οι διεθνείς κανονισμοί που την διέπουν | el |
dc.title.alternative | Maritime labour and the international regulations | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Chatzopoulos, Avraam | |
dc.contributor.committee | Drosos, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.description.abstracttranslated | It is already widely acknowledged that there is a shortage of competent officers andseafarers, and that situation is likely to get worse soon. In order to strategically stabilize and facilitate the flow of skilled labor into the global marine industry, special attention must be devoted to challenges impacting the recruitment of seafarers. This essay tries to analyze the institutional structure, agreements, and norms that pertain to maritime labor concerns and the choice of crew size. We start by outlining the main economic trends and drivers that have an impact on crew hiring in the contemporary globalized context of shipping. As important components in crew formation and composition, we also give national and international requirements. Last but not least, mention is given of the actions done at the European and Greek levels. | el |