Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση, επιθεώρηση και συντήρηση καλυμμάτων στομίων κυτών σε πλοία μεταφοράς φορτίων χύδην

dc.contributor.advisorΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΦωτόπουλος, Μάριος
dc.date.accessioned2023-08-29T06:35:45Z
dc.date.available2023-08-29T06:35:45Z
dc.date.issued2023-07-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4952
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4790
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, τα καλύμματα στομίων των κυτών τους καθώς και το κανονιστικό πλαίσιο, που διέπει τον σχεδιασμό, την συντήρηση και την επιθεώρησή τους. Στα πλαίσια των πρώτων τριών κεφαλαίων, πραγματοποιείται η παρουσίαση και η περιγραφή των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, της ιστορικής αναδρομής αυτών και της κατηγοριοποίησή τους. Επιπλέον εκτενής αναφορά γίνεται και στις κατηγορίες, την ιστορική αναδρομή, τον έλεγχο, την συντήρηση και την επιθεώρηση των καλυμμάτων στομίων κυτών αυτών των πλοίων, στα πλαίσια των πρώτων κεφαλαίων. Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον θεσμό των νηογνωμόνων καθώς και στην διεθνή ένωση νηογνωμόνων (IACS), περιγράφεται ο λόγος ύπαρξής τους και ο τρόπος δράσης και λειτουργίας τους. Παρουσιάζονται δύο σειρές κανονισμών που αφορούν τον σχεδιασμό των καλυμμάτων στομίων κυτών για τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Αυτές είναι οι ενιαίες απαιτήσεις (UR S21) και οι κοινοί δομικοί κανονισμοί (CSR). Στα πλαίσια των επόμενων κεφαλαίων της εργασίας, παρουσιάζεται ένα υποψήφιο προς μελέτη κάλυμμα στομίου για ένα πλοίο μεταφοράς χύδην της κατασκευάστριας εταιρείας MacGregor. Πραγματοποιείται έλεγχος της διαστασιολόγησης του καλύμματος με βάση τις ενιαίες απαιτήσεις UR S21 και τους κοινούς δομικούς κανονισμούς (CSR). Τέλος με την βοήθεια του προγράμματος πεπερασμένων στοιχείων Solidworks 2019, εκπονούνται η στατική μελέτη και η μελέτη λυγισμού για το μοντέλο του υπό μελέτη καλύμματος και εξάγονται τα κατάλληλα συμπεράσματα σχετικά με την διαστασιολόγηση του κατασκευαστή σύμφωνα με τις δύο σειρές κανονισμών.el
dc.format.extent146el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠλοία μεταφοράς χύδην φορτίουel
dc.subjectIACSel
dc.subjectUR S21el
dc.subjectCSRel
dc.subjectΚανονισμοίel
dc.subjectΣχεδίασηel
dc.subjectΕπιθεώρησηel
dc.subjectΣυντήρησηel
dc.subjectΚάλυμμαel
dc.titleΣχεδίαση, επιθεώρηση και συντήρηση καλυμμάτων στομίων κυτών σε πλοία μεταφοράς φορτίων χύδηνel
dc.title.alternativeDesign, inspection and maintenance of hatch covers on bulk carriersel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΧατζηκωνσταντής, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe main subject of this thesis is bulk carriers, their hatch covers and the regulatory framework governing their design, maintenance and inspection. The first three chapters present and describe bulk carriers, their history and their classification. In addition, in the first chapters, extensive reference is made to the categories, the history, examination, maintenance and the inspection of the hull’s hatch covers of these ships. The fourth chapter refers to the institution of classification societies and the International Association of Classification Societies (IACS), describing the reason for their existence and their mode of action and operation. Two sets of regulations are presented concerning the design of hatch covers for bulk carriers. These are the Uniform Requirements (UR S21) and the Common Structural Rules (CSR). Within the following chapters of this paper, a hatch cover for a bulk carrier of the manufacturer MacGregor is being studied. A check for the net scantling of the cover based on the UR S21 unified requirements and the Common Structural Rules (CSR) is being carried out. Finally, with the assistance of Solidworks 2019 finite element program, the structural and buckling simulation for the model of the cover under study are prepared and appropriate conclusions are drawn regarding the manufacturer's proposed net scantling according to thetwo sets of regulations.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές