Show simple item record

Η αναγνώριση από τον θεατή της μεταβολής της συναισθηματικής κατάστασης του χαρακτήρα στο Animation μέσω της χρήσης του χρώματος και του σχήματος ως στοιχείο του συμβολισμού στον σχεδιασμό του χαρακτήρα

dc.contributor.advisorΤσιάρα, Μάρθα
dc.contributor.authorΒαλάση, Ιωάννα
dc.date.accessioned2023-08-29T07:39:09Z
dc.date.available2023-08-29T07:39:09Z
dc.date.issued2023-07-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4955
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4793
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής Animation. Η έρευνα αφορά την απόδοση των συναισθημάτων των χαρακτήρων στο Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Animation. Ο στόχος αυτής της μελέτης είναι να κατανοήσουμε περαιτέρω την τέχνη του σχεδιασμού των χαρακτήρων, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα πώς τα οπτικά χαρακτηριστικά ενός χαρακτήρα, όπως το σχήμα και το χρώμα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σκόπιμα από τον δημιουργό του χαρακτήρα, για να επικοινωνήσει πτυχές της προσωπικότητας του χαρακτήρα. Αφετηρία της έρευνας αποτέλεσε η παρακολούθηση των ταινιών Alike, Darrel και Extinguished. Συνήθως, ο θεατής θεωρεί ότι ένας χαρακτήρας εκφράζεται μέσω της φωνής, του σώματος ή των εκφράσεων του. Θέλησα να ερευνήσω και να αναδείξω ποιους άλλους τρόπους χρησιμοποιούν οι δημιουργοί. Παρατήρησα ότι οι πρωταγωνιστές εκφράζουν τα συναισθήματα τους και μέσω της οπτικής επικοινωνίας, το σχήμα και το χρώμα, και μέσω του συμβολισμού άλλων αντικειμένων. Ακολουθήθηκε μια ποιοτική έρευνα και ανάλυση περιεχομένου, προκειμένου να μπορέσω να αντλήσω τα κατάλληλα δεδομένα. Η έρευνα βασίστηκε στην παρατήρηση ταινιών Animation, από τις οποίες έκανα καταγραφή παραδειγμάτων μέσω της παρακολούθησης τους. Έπειτα, διερεύνησα το θέμα του σχεδιασμού των χαρακτήρων μέσω σχετικού υλικού και βιβλιογραφίας. Από αυτήν την έρευνα δημιουργήθηκε οπτικό υλικό, βίντεο Αnimation 2:40 λεπτών. Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν την επίδραση διαφορετικών τρόπων σχεδιασμού στο να αντιληφθούν οι θεατές τα συναισθήματα. Αυτοί οι τρόποι παρέχουν στον Animator-δημιουργό εργαλεία απεικόνισης για να ενισχύσει το συναισθηματικό κόσμο του χαρακτήρα του. Ο σχεδιασμός των χαρακτήρων ενσωματώνει συναισθηματική έκφραση σε μη λεκτικό επίπεδο αναζητώντας αποτελεσματική επικοινωνία με τον θεατή.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAnimationel
dc.subjectΣυναισθήματαel
dc.subjectΧρώμαel
dc.subjectΣχήμαel
dc.subjectΥφήel
dc.subjectΜατιέραel
dc.subjectΑπόχρωσηel
dc.subjectΑλλαγή Συναισθήματοςel
dc.subjectΤρόποι μετάδοσης Εικαστικού Μηνύματοςel
dc.titleΗ αναγνώριση από τον θεατή της μεταβολής της συναισθηματικής κατάστασης του χαρακτήρα στο Animation μέσω της χρήσης του χρώματος και του σχήματος ως στοιχείο του συμβολισμού στον σχεδιασμό του χαρακτήραel
dc.title.alternativeThe viewer's recognition of the character's change in emotional state in Animation through the use of color and shape as an element of symbolism in character designel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣιάκας, Σπυρίδων
dc.contributor.committeeΜετζητάκος, Ρωσσέτος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)el
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis was prepared in the framework of the Master's Postgraduate Studies Program of the University of West Attica in Animation. The research concerns the attribution of the character's emotions in 2D and 3D Animation. The aim of this study is to further understand the art of character design in order to better understand how the visual characteristics of a character, such as shape and color, can be used intentionally, by the creator of the character, to communicate aspects of the character's personality. The starting point for this research was watching the films Alike, Darrel and Extinguished. Typically, the viewer assumes that a character is expressed through their voice, body or expressions. I wanted to research and highlight what other ways the creators use. I noticed that the protagonists express their emotions both through visual communication, shape and color, and through the symbolism of other objects. A qualitative research and content analysis was followed in order to be able to extract appropriate data. The The research was based on observing Animation films, of which I recorded examples after watching them. Then, I researched the topic of character design through relevant material and literature. From this research visual material was created, a 2:40 minute Animation video. The results of the study show the effect of different ways of design on viewer's perception of emotions. These modes provide the Animator-creator with visualization tools to enhance the emotional world of his character. Character design incorporates emotional expression on a non-verbal level seeking effective communication with the audience.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές