Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ανά Λέξεις-κλειδιά "Marketing"
Αποτελέσματα 2-5 από 5
-
Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και επικοινωνιακής καμπάνιας μιας οικογενειακής επιχείρησης που ασχολείται με την καλλιέργεια αλλά και την λιανική και χονδρική πώληση, κηπευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02)Σήμερα, ένα καλό και ποιοτικό προϊόν δεν αρκεί απο μόνο του για να κατακτήσει την κορυφή. Υπάρχεί τεράστια ποικιλία εναλλακτικών επιλογών και σαφώς η εικόνα και η επικοινωνία της επιχείρησης και του προϊόντος τείνουν να ... -
Έξυπνη Εφαρμογή Ιχνηλάτησης Επαφών του Ιού Covid-19 «mycov» και Στρατηγικές Marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-14)Στις αρχές του 2020 ο πλανήτης βρέθηκε αντιμέτωπος με μια καινούργια απειλή, τον ιό SARS-Cov-2, γνωστό στην Ελλάδα ως κορωνοϊό. Αρχικά, εμφανίστηκε σε μια επαρχία της Κίνας, όμως αρκετά γρήγορα εξαπλώθηκε στις υπόλοιπες ... -
Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-04)Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού προϊόντος. ... -
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας επιτραπέζιας ελιάς με σκοπό την προώθηση της στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-30)Η εργασία αυτή μελετά την συσκευασία της ελιάς και εξετάζει την διαδικασία που περνά ένα προϊόν από την παραγωγή του μέχρι και την κατανάλωση αυτού. Η μελέτη χωρίζεται σε δυο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό.Το ...