Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ανά Λέξεις-κλειδιά "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 3-7 από 7
-
Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας του καταστήματος "Avegando" και Σχεδιασμός Βιολογικών Προϊόντων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-12)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας, ενός vegan κατα στήματος, με το όνομα Avegando, και κατ’ επέκταση ο σχεδιασμός των βιολογικών του προϊόντων. Λεπτομερώς παρουσιάζω την εξέλιξη ... -
Επαυξημένη Πραγματικότητα: Τεχνολογίες και Εφαρμογή της ως εργαλείο προώθησης προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) “ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)” του τμήματος Γραφιστική και Οπτικής Επικοινωνίας της ... -
Ο ρόλος των γραμματοσειρών στην καθημερινή μας ζωή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)Η εργασία με τίτλο «Ο ρόλος των γραμματοσειρών στην καθημερινή μας ζωή» αναλύει, εξηγεί και παρουσιάζει παραδείγματα των επιρροών που έχουν οι γραμματοσειρές στην καθημερινότητα μας μέσω ερευνών που έχουν γίνει τόσο στον ... -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος, με σκοπό την προώθησή του στην Ελληνική αγορά.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Σε μία εποχή όπου η τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, έχουν αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας, οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαμορφώσουν τη δική τους εικόνα. Η αναγνωρισιμότητα, η ανάγκη για διαφοροποίηση ... -
Τεχνικές προώθησης ευφυούς συσκευασίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-21)Η συσκευασία υπάρχει ως μέσο προστασία του περιεχομένου εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ωστόσο τα τελευταία και με την εξέλιξη της τεχνολογίας γίνεται η προσπάθεια να γίνει πιο «έξυπνη». Το ευφυές κομμάτι λοιπόν αρχίζει και ...