dc.contributor.advisor | Nikitakos, Nikitas | |
dc.contributor.advisor | Γεωργούλης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Καραφύλλας, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T10:52:09Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T10:52:09Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/520 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-371 | |
dc.description.abstract | Η παγκόσμια ναυτιλία, στη σύγχρονη εποχή, αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις, σε πολλά διαφορετικά επίπεδα. Η τεχνολογία και οι καινοτόμες λύσεις έχουν συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του κλάδου, αλλά αυτό δε συμβαίνει χωρίς αρνητικές επιπτώσεις και προβλήματα. Το βασικό ζήτημα με την παγκόσμια ναυτιλία είναι ότι αποτελείται από πολλές διαφορετικές οντότητες, οι οποίες σχετίζονται μεταξύ τους σε σημαντικό βαθμό. Πλοία, ναυτιλιακές εταιρίες, κράτη, διεθνείς φορείς και λιμένες είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες ανάπτυξης της ναυτιλίας. Αλλαγές κι εξελίξεις σε έναν από αυτούς μπορεί να προκαλέσει σημαντικές επιπτώσεις στους άλλους. Ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίζεται στον κλάδο, είναι η σχέση ανάμεσα στα container-ships και τη λειτουργία των λιμένων. Ειδικότερα, ο τύπος, αλλά και συγκεκριμένα, η χωρητικότητα του πλοίου ενδέχεται να δημιουργήσει σημαντικά θέματα κι αλλαγές στους λιμένες. Από την πλευρά τους, οι ναυτιλιακές εταιρίες επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους κι ένας τρόπος για να το πετύχουν αυτό είναι να δημιουργήσουν νέους τύπους πλοίων, με μεγαλύτερη χωρητικότητα κι
ευελιξία. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχεται η δυνατότητα για μεταφορά ακόμα μεγαλύτερου φορτίου. Από την άλλη, η λιμενική βιομηχανία καλείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της χωροθέτησης των πλοίων στους λιμένες, καθώς μεγαλύτερα σε
μέγεθος πλοία σημαίνει ότι θα υπάρχει πρόβλημα χώρου στο λιμάνι. Όπως γίνεται αντιληπτό, τα αντικρουόμενα, στο ζήτημα αυτό, συμφέροντα, δημιουργούν πρόβλημα στη σύγχρονη ναυτιλία. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί η σχέση, αλλά και οι επιπτώσεις και τα πιθανά προβλήματα, της αύξησης της χωρητικότητας των πλοίων στους λιμένες και την εύρυθμη λειτουργία της λιμενικής βιομηχανίας. | el |
dc.format.extent | 109 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Πλοία | el |
dc.subject | Ναυτιλιακές εταιρείες | el |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Λιμενική βιομηχανία | el |
dc.subject | Containers | el |
dc.subject | Containerships | el |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject | Ships | el |
dc.subject | Shipping companies | el |
dc.subject | Ports | el |
dc.title | Η αύξηση της χωρητικότητας των containerships και η επίδραση τους στη λιμενική βιομηχανία | el |
dc.title.alternative | How the maritime industry is affected by the growth in containership sizes | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.committee | Drosos, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.description.abstracttranslated | Global shipping, in modern times, faces many challenges at many different levels. Technology and innovative solutions have contributed significantly to the growth of the industry, but this is not the case without negative consequences and problems. The
key issue with global shipping is that it consists of many different entities that are mutually related to each other. Ships, shipping companies, states, international carriers and ports are the most important factors of shipping development. Changes and
developments in one of them can have a significant impact on others. particular problem that is addressed in the industry is the relationship between container ships and port operation. In particular, the type and, more especially, the ship's capacity may create important issues and changes in ports. From their part, shipping companies want to maximize their profits and this is the reason why they create new types of ships with greater capacity and flexibility. In this way, it is possible to carry even greater load. On the other hand, the port industry is forced to address the problem of ship's seating in ports, as larger ships mean that there will be a harbor space problem. As it can be understood, conflicting interests in this issue pose a problem in modern shipping. In the present study the relationship between megasize containerships and port management will be studied, but emphasis will also be given on the implications and possible problems of the increase of the ship's capacity in ports and the proper functioning of the port industry. | el |