Περίπτερο Open Box
Open Box Pavilion
Keywords
Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός ; Εφήμερη Κατασκευή ; Εφήμερη Αρχιτεκτονική ; Pop-Up Stores ; Pop-Up Architecture ; Pop-Up ΦαινόμενοAbstract
Η πτυχιακή εργασία αυτή έχει σκοπό τον σχεδιασμό μιας καινούργιας πρότασης για ένα pavilion, με πολυδιάστατο χαρακτήρα-θέλοντας το pavilion να στεγάζει τις ανάγκες των προβληματισμών που θα παραχθούν από την ανάλυση της ήδη υπάρχουσας κατάστασης που καλύπτει τις ανάγκες του InfoPoint για τον αρχιτεκτονικό θεσμό Open House στην Αθήνα. Το Open House είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός που οργανώνει ένα Σαββατοκύριακο κάθε χρόνο ξεναγήσεις σε ιδιωτικά και δημόσια κτήρια. Τα μέλη που αποτελούν την οργανωτική επιτροπή, είναι νεαρά άτομα από διάφορους επαγγελματικούς προσανατολισμούς, με μεγαλύτερα ποσοστά άτομα πάνω στον τομέα της αρχιτεκτονικής και του design, με κοινό στοιχείο τους την αγάπη για την αρχιτεκτονική. Ο οργανισμός μεγαλώνει και εξελίσσεται κάθε χρόνο στηριζόμενος πάνω στην επιμονή και το πάθος των εθελοντών. Η ανάπτυξη αυτή με εμπνέει για τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης και δημιουργικής μελέτης.
Εφαρμόζοντας ποιοτική έρευνα, πάνω στον οργανισμό σε παγκόσμιο επίπεδο και συνεντεύξεις με μέλη του Open House, την οργανωτική επιτροπή αλλά και από τις υπεύθυνες περιοχής, θα σχεδιαστεί ένα pavilion έξυπνα σχεδιασμένo ώστε να έχει τα χαρακτηριστικά και εφήμερων περιπτέρων όπως POPUP Stores και Info Kiosks και να καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού που θα προκύψουν από την αναλυτική έρευνα. Παράλληλα κατά την διάρκεια του σχεδιασμού θα λάβουμε υπόψιν την εμπειρία του χρήστη ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Tη δυνατότητα της αγοράς των προϊόντων, τη συμμετοχής σε διαγωνισμούς, την λεπτομερή πληροφόρηση για το event και τον οργανισμό. Επιπλέον ο επισκέπτης θα έχει την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθεί σε ένα περιβάλλον με άτομα από διαφορετικά επαγγέλματα που έχουν όμως κοινό ενδιαφέρον για την αρχιτεκτονική και το design. Η κοινωνικοποίηση αυτή θα δώσει στο event και στον χρήστη μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία και μια αίσθηση μιας κοινότητας. Ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που έχουν κοινό ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμό του pavilion και το event του Open House είναι η εφημερότητα. Καθώς το event κρατάει μόνο δύο μέρες επηρεάζει εξαιρετικά τον σχεδιασμό. Κάποιοι παράγοντες που επηρεάζουν τον σχεδιασμό είναι η κλίμακα, τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν, η ανθεκτικότητα στα καιρικά φαινόμενα, η εύκολη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγησή του.
Συνοψίζοντας, το pavilion θα καλύπτει τις ανάγκες ενός pop up store και meeting point, θα φέρει εξελιγμένες τεχνολογίες για την ευκολότερη και πιο αποτελεσματική ενημέρωση των χρηστών, σχεδιαστικά θα έχει την εφήμερη ταυτότητα του event και την sustainable φιλοσοφία του οργανισμού. Ένα από τα αξιοσημείωτα στοιχεία που πραγματεύεται η εργασία είναι ο ευμετάβλητος χαρακτήρας του σχεδιασμού αλλάζοντας τις μεταβλητές για να καλυφθούν προβληματισμοί και ανάγκες που μπορεί να εμφανιστούν στον μέλλον.
Abstract
This dissertation aims to design a new proposal for a pavilion with a multidimensional character - wanting the pavilion to house
the needs of the concerns generated by analyzing the existing situation that meets the needs of InfoPoint for the architectural
institution Open House in Athens. Open House is a non-profit organization that organizes tours in private and public buildings a
weekend every year. The organizing committee members are young people from various careers, with higher percentages of people in the field of architecture and design, with a common element: their love for architecture. The organization grows and evolves every year based on the perseverance and passion of the volunteers. This growth inspires me to design a comprehensive and creative study.
Following research on the organization on a worldwide scale and interviews with members of the Open House, the organizing
committee, and one of the area managers, a pavilion will be cleverly designed to have the characteristics of ephemeral structures such as POP-UP Stores and Info Kiosks and to meet the needs of the organization that will arise from the detailed research. At the same time, during the design process, I will take into account the user experiences so that the visitor can have an incredible experience. Having the opportunity to purchase the products offered by the POP-UP Store, take part and vote in the competitions that run during the event, and get detailed information about the event and the organization, the user can chat and coexist in a social environment during the visit with other visitors. The event attracts people with different professions and life paths but with a common interest in architecture and design. This socialization will give the event and the user a more completeexperience and a sense of community. A significant feature that the architectural design of the pavilion and the Open House event have in common is ephemerality. As the event lasts only two days, it greatly impacts the design. Some factors that will influence the design are the scale size, the materials used, the resistance to the weather, the movement inside the pavilion, and the use of the space.
To summarize, spatially, the pavilion will cover the needs of a pop-up store and meeting point; it will bring advanced technologies for the easiest and most effective way for theusers to get informed; the design will have the ephemeral identity of the event and the sustainable philosophy of the organization. One of the remarkable elements of this work is the changeable nature of the
execution of the design and the construction shell based on the research that will be done but changing the variables to meet concerns and needs that may arise in the future.